ژوزه مورینیو می‌تواند از بهترین ترکیب مدنظر خود در بازی امشب مقابل کالیاری استفاده کند. در هفته هشتم سری A امشب رم باید در خانه کالیاری قعرنشین به میدان برود. رم با ایستادن در رده سیزدهم جدول وضعیت مناسبی ندارد و تخت فشار است. پس از مصدومیت لورنزو پلگرینی و با توجه به وضعیت حسام […]

- ادامه روزهای سخت ستاره ایران در ایتالیا/ سردار جایی در تفکرات آقای خاص ندارد

ژوزه مورینیو می‌تواند از بهترین ترکیب مدنظر خود در بازی امشب مقابل کالیاری استفاده کند. در هفته هشتم سری A امشب رم باید در خانه کالیاری قعرنشین به میدان برود. رم با ایستادن در رده سیزدهم جدول وضعیت مناسبی ندارد و تخت فشار است.

پس از مصدومیت لورنزو پلگرینی و با توجه به وضعیت حسام عوار تا اینجای فصل، ظاهراً سرمربی پرتغالی حاضر است خط حمله‌ای را انتخاب کند که شامل پائولو دیبالا، روملو لوکاکو و آندره آ بلوتی می‌شود.

طبق گزارش ایل مساجرو، مورینیو می‌خواهد پس از عملکرد درخشان پنج شنبه شب مقابل سروت سوییس در لیگ اروپا، بلوتی را به عنوان مهره ثابت خط حمله در نظر بگیرد.

همچنین این رسانه گزارش می‌دهد که ادواردو بووه و لئاندرو پاردس همچنان در کنار ریک کارسدروپ و استفان الشعراوی به عنوان بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی بازی خواهند کرد.

همچنین روی پاتریسیو قرار است پس از تعویض با مایل سویلار در بازی‌های لیگ اروپا، به جمع ۱۱ بازیکن حاضر در تیم اصلی بازگردد.

بدین ترتیب سردار آزمون، مهاجم ملی پوش ایرانی، همچنان از اندیشه‌های مورینیو برای حضور در ترکیب اصلی دور است و شاید دوباره به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.

منبع: خبـر ورزشی