با کسب سهمیه المپیک اتفاق تاریخی رقم می زنیم
با کسب سهمیه المپیک اتفاق تاریخی رقم می زنیم

پر افتخار‌ترین پینگ پنگ باز تاریخ تنیس روی میز ایران گفت: تلاش خواهیم کرد با کسب سهمیه تیمی المپیک پاریس، اتفاق تاریخی دیگری برای تنیس روی میز کشورمان رقم بزنیم.

 

 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، نوشاد عالمیان از حس و حالش پس از کسب مدال برنز دوبل و تیمی بازی های آسیایی گفت: خیلی خوشحالم که در نسلی حضور دارم که توانسته ام به این افتخارات برای تنیس روی میز ایران دست پیدا کنم و پیش از بازی های آسیایی تنها با این هدف پای به هر مسابقه میگذاشتیم که بتوانیم اتفاقی تاریخی را برای تنیس روی میز کشورمان رقم بزنیم که به لطف خدا و با همت بچه ها این اتفاق به تحقق پیوست و بعد از برنز بازی های آسیایی جاکارتا ، حالا دو مدال دوبل و تیمی بازی های آسیایی را در ویترین افتخارات خودم میبینم که از همه مهمتر این است که این افتخار به نام مردم ایران وباعث شادی دل آنها شده است.

پیش از مسابقات قهرمانی آسیا شما از شرایط اردو رضایت نداشتید و این باعث شد تمام نگاهها به سمت پینگ پنگ و شرایط اردویی شما معطوف شود چه اتفاقی افتاد که آن مصاحبه را انجام دادید؟ آن مصاحبه ای که انجام شد به دلیل شرایط نامساعد در اردوی قبلی بود که خوشبختانه در اردوی بعدی که در نوشهر برگزار شد و با تلاش های دکتر خلیلی نیا، عضو هیئت رئیسه فدراسیون، در مجتمع توسکا اردویی بسیار عالی برگزار شد که در بالارفتن آمادگی ما در بازی های آسیایی نقش بسزایی داشت و توانستیم نتایجی تاریخی را در بازی های آسیایی رقم بزنیم.

دارنده ی سه مدال برنز انفرادی، دوبل و تیمی بازی های آسیایی در ادامه گفت: اینکه رسانه های خارجی از مصاحبه ی ما بازیکنان برای رسیدن به منافع خود برداشت کرده اند و در جهت تضعیف فدراسیون موج سواری کرده اند چیزی نیست که واقعیت داشته باشد ونمی دانم چه سودی از بزرگ کردن مشکلات می برند؟ باید بگویم که در این موفقیت بدست آمده ، هیئت تنیس روی میز استان مازندران، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی که همواره حامی و پشتیبان ورزشکاران و بخصوص من و نیما بوده اند و همچنین هیئت رئیسه و علی الخصوص علیرضا خلیلی نیا که تمام توان خود را برای کسب موفقیت ما در این مسابقات بکار گرفتند و همچنین ریاست فدراسیون تنیس روی میز که شرایط این موفقیت را برای ما مهیا کردند ،مؤثر بودند و هرکدام به نحوی نقش بسزایی در این پیروزی بزرگ تاریخی داشته اند.

عالمیان در خصوص آینده ی تنیس روی میز در ایران و کسب موفقیت های دیگر در آینده خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما به اهداف بزرگتر فکر می کنیم و کسب موفقیت در آوردگاههای مهم جهانی و حتی المپیک از جمله اهداف پیش روی ما خواهد بود و تلاش خواهیم کرد با کسب سهمیه تیمی المپیک پاریس ، اتفاق تاریخی دیگری برای تنیس روی میز کشورمان رقم بزنیم.

او در ادامه در خصوص حضور لژیونرها در لیگ های معتبر اروپایی افزود: حضور ما در لیگ فرانسه برای پیشرفت در سال های اخیر بسیار حائز اهمیت بوده است و اکنون باتوجه به شرایط بد اقتصادی ، فدراسیون مهرداد علی قارداشی به خوبی توانسته است از این ظرفیت ها استفاده کند و این درخت را در بازی های آسیایی هانگژو به ثمر بنشاند.

پر افتخار ترین پینگ پنگ باز تاریخ تنیس روی میز ایران در پایان گفت: امیدوارم با کسب این موفقیت شگفت انگیز در بازی های آسیایی، مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه ویژه ای به این رشته داشته باشند و حمایت های خود را بیشتر کنند تا بتوانیم بدون دغدغه به کسب موفقیت در آوردگاههای مهم جهانی و بین المللی بیندیشیم.

 

منبع: ایسـنا