مدیر تیم استقلال گفت: مدیریت فعلی تلاش می‌کند باری بر بارهای سنگین استقلال اضافه نکند.

سرپرست استقلال, سرمربی تیم استقلال, علی سامره - نه من با نکونام مشکل دارم و نه او با من/ ناراحتی به وجود آمده شخصی نیست

علی سامره درباره بازی استقلال مقابل مس گفت: بازی بسیار سختی شد چون بعد روانی داشت. ماجرای ورزشگاه‌ها پیش آمد و مشخص نبود هواداران در ورزشگاه خضور خواهند داشت یا خیر. هواداران می‌توانند با مشاهده یک بازی لذت ببرند و با برد تیم‌شان یک هفته شاد باشند. نمی‌دانم شیطنت بود که نمی‌گذاشت هواداران در ورزشگاه باشند یا خیر اما به هواداران اجازه دادند و در نهایت خدا را شکر می‌کنم که نتیجه خوبی گرفتیم.

وی در واکنش به کم گل بودن بازی‌های استقلال افزود: توپ اگر از خط دروازه رد شود گل است. چه خودی بزند چه غیر خودی. نمی‌شود هر هفته ۵ یا ۱۰ گل زد. اینجوری اسمش می‌شود بسکتبال نه فوتبال. ما شرایط نرمالی نداریم. ۳ بازی انجام می‌شود و لیگ تعطیل می‌شود. این مساله باعث می‌شود تا تمرکز از بازیکنان گرفته شود. خدا را شکر می‌کنم که در نهایت امتیازات را گرفتیم. به کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گوییم.

سرپرست استقلال درباره بازی بعدی این تیم گفت: قرار است ۲۸ مهر با هوادار بازی کنیم. بازیکنان ملی‌مان ۲۶ مهر به ما می‌پیوندند و خود این نکته یک مشکل است. هنوز البته نمی‌دانیم بازی با تماشاگر برگزار می‌شود یا خیر. تلاش می‌کنیم تا هواداران حضور پیدا کنند. مساله حضور بانوان به زیرساخت ورزشگاه ربط دارد. تلاش می‌کنیم تا این ماجرا رخ دهد.

سامره در خصوص حواشی مربوط به اختلافات در کادر فنی و مدیریتی استقلال گفت: ناراحتی به وجود آمده شخصی نیست. نه من با نکونام مشکل دارم و نه او با من مشکلی دارد. اختلافات هم در نهایت حل شد.

وی در خصوص حذف تیم امید از بازی‌های آسیای توضیح داد: باید هدف صعود به المپیک از ذهن‌مان پاک شود. باید از همین حالا هدف شناسایی بازیکنان برای چهار سال آینده باشد. اینجوری بهتر است نه اینکه بازیکنان منتخب شده را در ماه‌های آخر در اختیار مربی بگذاریم و بگوییم چرا بالا نرفتی و مقصر هستی. باید استعدادیابی و برنامه‌ ریزی کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص احتمال موفقیت تیم ملی در جام ملت‌ها تصریح کرد.:‌ تمام هدف تیم ملی موفقیت در جام ملت‌ها است. کار سختی است اما امیدواریم.

سامره در پایان گفت: از هواداران استقلال تشکر می‌کنم. چه در فضای مجازی و چه روی سکوها ما را حمایت می‌کنند. باشگاه شرایط طبیعی مثل سال‌های گذشته ندارد و نیاز به صبوری داریم تا خیلی چیز ها ساخته شود. متاسفانه دلسوزی وجود نداشته و برنامه‌ریزی درست نبوده. نتیجه‌اش هم شده بدهی. امیدواریم هواداران این مساله را درک کنند. مدیریت تمام تلاش خود را می‌کند تا باری اضافه بر بارهای سال قبل نگذارد و کم کم بدهی‌ها را کم کند تا استقلال به مسیر درست برگردد.

منبع: خبـر ورزشی