به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: مازندران به حق شایسته عنوان نگین کشاورزی ایران است چراکه در بیش از ۱۴ محصول رتبه دار کشور است و ۱۲ درصد مرغ کشور در این استان تولید می‌شود. مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: مازندران به حق شایسته عنوان نگین کشاورزی ایران است چراکه در بیش از ۱۴ محصول رتبه دار کشور است و ۱۲ درصد مرغ کشور در این استان تولید می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: مازندران توانست در شرایط سخت به داد کشور برسد و مرغ و سایر اقلام غذایی مورد نیاز پایتخت را فراهم و تأمین کند که جا دارد از همه تولیدکنندگان شریف این استان تقدیر کنم.

وی بیان کرد: هر آمدنی با رفتن همراه است و آنچه که می‌ماند عملکرد ما در راه خدمت به مردم است.

بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در ادامه این آئین با تقدیر از همه مدیران گذشته سازمان جهاد کشاورزی مازندران، گفت: آمده ام تا به کشاورزان مازندران خدمت کنم و در این مسیر از همه مدیران و کارشناسان و محققان می‌خواهم کمک کار ما باشند.

وی اظهار داشت: برنامه‌های زیادی برای ادامه راه توسعه کشاورزی استان دارم از تولید تا بازار را در این برنامه‌ها لحاظ کرده‌ام.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در پایان از همه تلاشگران عرصه کشاورزی از دورترین مراکز جهاد کشاورزی تا ستاد سازمان جهاد کشاورزی مازندران و همچنین حسن عنایتی کلیجی در توسعه و پیشرفت کشاورزی استان تقدیر کرد.

گفتنی است با حکم محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، بابک مؤمنی به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب و از زحمات حسن عنایتی کلیجی تقدیر شد.

منبع: مـهر