هیچ‌وقت به هواداران پرسپولیس فحاشی نمی‌کنم اما چرا…
هیچ‌وقت به هواداران پرسپولیس فحاشی نمی‌کنم اما چرا…

  محسن فروزان، دروازه‌بان تیم گل‌گهر پس از باخت یک بر صفر مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در یک ربع، بیست دقیقه آخر بازی همسترینگ من وضعیت بدی داشت و الان هم خیلی بدتر شده است. امیدوارم کشیدگی نباشد و گرفتگی باشد. دکترها پیگیری می‌کنند و باید ام‌آرآی انجام دهم تا وضعیت به صورت کامل مشخص […]

 

محسن فروزان، دروازه‌بان تیم گل‌گهر پس از باخت یک بر صفر مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در یک ربع، بیست دقیقه آخر بازی همسترینگ من وضعیت بدی داشت و الان هم خیلی بدتر شده است. امیدوارم کشیدگی نباشد و گرفتگی باشد. دکترها پیگیری می‌کنند و باید ام‌آرآی انجام دهم تا وضعیت به صورت کامل مشخص شود.

او ادامه داد: این سومین سال است که در گل گهر هستم و تیمم را خیلی دوست دارم. سعی می‌کنم با همه وجود برای گل‌گهر بازی کنم و امیدوارم چیزی نباشد.

هیچ وقت به هواداران پرسپولیس فحاشی نمی‌کنم

دروازه‌بان گل‌گهر درباره کری خوانی هواداران پرسپولیس با او در این دیدار نیز گفت: به این موضوع عادت کردم چون از وقتی در باشگاه بزرگ استقلال بازی کردم این موضوع شروع شد. هر زمان به زمین بیایم فحاشی می‌شنوم اما هیچوقت به خودم اجازه نمی‌دهم که به هواداران پرسپولیس بی‌احترامی کنم چون در شان و شخصیت من نیست.

توپ یک متر داخل دروازه پرسپولیس بود

او درباره باخت مقابل پرسپولیس نیز گفت: امروز بسیار خوب بازی کردیم و چندین بازی است که واقعا حق گل‌گهر باخت مقابل پرسپولیس نیست. همیشه حق‌خوری می‌شود، به جز بازی آخری که من در دروازه بودم و روز خوبم نبود. امروز هم همه دیدند که توپ یک متر در دروازه بود و حق ما خورده شد. حرف بزنیم محروم می‌شویم اما ما بازیکنان خواهش می‌کنیم اینگونه حق گل گهر را نخورند.

دروازه‌بان گل گهر افزود: اگر این صحنه برعکس رخ می‌داد و روی دروازه ما بود، آیا کمک داور گل نمی‌گرفت؟ مطمئن باشید کمک داور با سرعت یوسین بولت (سریعتر دونده جهان) به وسط زمینن می‌دوید و گل اعلام می‌کرد. متاسفانه امروز هم دیدید که حق ما باخت نبود و حق تیم خورده شد. چرا همیشه این اتفاقات به سود پرسپولیس رخ می‌دهد؟ امیدوارم این اشتباهات دگر رخ ندهد.

او در پایان گفت: نمی‌گویم داور از عمد این کار را کرد، اما این اتفاق به ضرر گل‌گهر تمام شد. حق ما تساوی بود و الان با باخت تهران را ترک می‌کنیم.

منبع: خبـر ورزشی