کمک داور بازی با پرسپولیس من را سورپرایز کرد
کمک داور بازی با پرسپولیس من را سورپرایز کرد

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: اشتباه بزرگی از کمک داور بازی رخ داد و من سورپرایز شدم!

 

 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مارینوس اوزونیدیس پس از دیدار مقابل پرسپولیس در مورد اینکه چرا در نشست خبری حاضر نشد، اظهار داشت: اتاقی نیست که به آنجا برویم. این احترام به من نیست که اینجا (میکسدزون) صحبت کنم. احتیاج است که بعد از بازی به سالن کنفرانس برویم. اینجا هرکسی می‌تواند بیاید و حرفی بزند.

وی درمورد بازی گفت: اول از همه به پرسپولیس تبریک می‌گویم. بهترین‌ها را برای آن‌ها و دیگر نمایندگان ایران در آسیا آرزو می‌کنم. برای بازی امروز شاید پرسپولیس شایسته برد بود، اما چیزی که مشخص بود هر دو تیم یک گل به ثمر رساندند. گل با گل فرقی نمی‌کند. اشتباه بزرگی از کمک داور بازی بود. توپ خیلی از خط رد شده بود. من از اینکه صحنه را ندید سورپرایز شدم!

سرمربی گل گهر تصریح کرد: نمی‌گویم قصدی داشته، ولی واقعیت این است که اشتباه بزرگی داشت. از نتیجه راضی نیستم. فکر می‌کنم خوب بازی کردیم. مشکلاتی را برای پرسپولیس ایجاد کردیم. برای اینکه به سطح بالاتری برسیم باید باورمان بیشتر شود. بازیکنان ما در اختیار تیم المپیک بودند و به زمان نیاز داریم تا با هم باشیم. بازیکنان باید به آمادگی بیشتری برسند. عملکردمان خوب بود. طبیعتا وقتی برای تیمی مشکل ایجاد می‌کنیم باید نتیجه هم بگیریم.

به گزارش زیرنویس، اوزونیدیس در مورد نبود VAR در لیگ برتر ایران، گفت: همه جای دنیا الان VAR وجود دارد. نمی‌گویم اگر آن گل ما اعلام می‌شد حتما می‌بردیم یا مساوی می‌گرفتیم، ولی چرا این گل دیده نشد؟ اشتباه بزرگی بود. حتی من از راه دور دیدم که این توپ وارد دروازه شد. همانطور که بازیکنان در طول بازی اشتباه می‌کنند، داوران هم اشتباه می‌کنند، اما باید حواس‌شان بیشتر جمع باشد. مقابل پرسپولیس شانس زیادی ساخته نمی‌شود. ۳-۲ شانس ایجاد می‌شود.

 

منبع: ایسـنا