فهرست تیم ملی فوتبال برای تورنمنت اردن اعلام شد
فهرست تیم ملی فوتبال برای تورنمنت اردن اعلام شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ٢٣ بازیکن را به اردوی این تیم جهت حضور در تورنمنت اردن دعوت کرد.

 

در ادامه برنامه آماده‌سازی تیم ملی برای حضور قدرتمندانه در جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ قطر، امیر قلعه‌نویی تیمش را به تورنمنت چهارجانبه اردن خواهد برد که سه تیم قطر، اردن و عراق در آن حضور دارند.

بنا به تصمیم سرمربی تیم ملی فوتبال ٢٣ بازیکن زیر جهت حضور در اردوی تیم ملی و حضور در این تورنمنت به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند:

علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، حسین حسینی، صادق محرمی، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی‌گنجی، امین حزباوی، محمد دانشگر، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، روزبه چشمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهرداد محمدی، مهدی طارمی، محمد محبی، جواد حسین‌نژاد، سردار آزمون و کریم انصاری فرد

علی قلی‌زاده، مجید حسینی، علی کریمی، مهدی ترابی با وجود برگشت به شرایط تمرینی به‌ دلیل خطر مصدومیت مجدد به این اردو دعوت نشدند تا در اختیار کادر فنی و پزشکی باشگاه خود جهت تکمیل فرآیند درمانی و آمادگی جسمانی قرار گیرند.

وحید امیری، میلاد سرلک، یاسین سلمانی و امید نورافکن نیز به دلیل مصدومیت در این فهرست حضور ندارند تا فرآیند درمان خود را تکمیل کنند.

به گزارش زیرنویس، بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی باید ساعت ١٢ خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. به منظور تداوم نظم رسانه‌ای، حضور خبرنگاران همزمان با معرفی ملی‌پوشان به کادر فنی مجاز نیست.

باشگاه خبرنگاران