رضا عنایتی فصل گذشته در میانه‌های راه به تیم نفت مسجد سلیمان ملحق شد اما نتوانست همراه این تیم در لیگ برتر بماند و در تیم ملی امید هم دو کارنامه ناموفق داشت. ناکامی در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و صعود به المپیک و حذف از بازی‌های آسیایی. با این حال خبر رسید […]

- سرمربی تیم امید گزینه یک باشگاه شد!

رضا عنایتی فصل گذشته در میانه‌های راه به تیم نفت مسجد سلیمان ملحق شد اما نتوانست همراه این تیم در لیگ برتر بماند و در تیم ملی امید هم دو کارنامه ناموفق داشت. ناکامی در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و صعود به المپیک و حذف از بازی‌های آسیایی. با این حال خبر رسید این مربی گزینه مربیگری تیم مس کرمان شده است.

مس کرمان فصل را با محمود محمودی نیا شروع کرد و بعد از استعفای این مربی هدایت تیم به کمکش محول شد. حالا کرمانی‌ها در تلاش هستند با رضا عنایتی به توافق برسند. رضا عنایتی البته در تیم هوادار کارنامه موفقی داشت. او موفق شد این تیم را به لیگ برتر رهنمون کند. کارنامه رضا عنایتی به همراه هوادار در لیگ برتر هم قابل دفاع بود.

مس کرمان امروز در هفته ششم بازی‌ها در خانه دریای بابل به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت. مس کرمان با ۵ امتیاز از ۶ بازی تیم سیزدهم جدول رده بندی لیگ یک به حساب می‌آید. به واقع مس کرمان در هفته‌های ابتدایی اصلا قامت تیم مدعی را نداشت.

منبع: خبـر ورزشی