درخشش رضا اسدی از فصل گذشته پس از جدایی از پرسپولیس آغاز شد. او در ترکیب تراکتور با تغییر پست هوشمندانه‌ای که خمس در منطقه بازی او ایجاد کرد، با ۱۱ گل تا آستانه آقای گلی پیش رفت و این درخشش در فصل جدید با پیراهن سپاهان و با ادامه تفکرات موازی مورایس ادامه داشته […]

- غایب بزرگ فیفادی مهر ماه تیم ملی مشخص شد

درخشش رضا اسدی از فصل گذشته پس از جدایی از پرسپولیس آغاز شد. او در ترکیب تراکتور با تغییر پست هوشمندانه‌ای که خمس در منطقه بازی او ایجاد کرد، با ۱۱ گل تا آستانه آقای گلی پیش رفت و این درخشش در فصل جدید با پیراهن سپاهان و با ادامه تفکرات موازی مورایس ادامه داشته است.

اسدی در این فصل ستاره بی چون و چرای لیگ برتر بوده و در ۵ بازی ابتدایی لیگ برتر موفق به ثبت ۵ گل برای سپاهان شده است. او در ۵ بازی متوالی که مقابل تراکتور، ذوب آهن، استقلال، پیکان و درنهایت صنعت نفت بوده، برای سپاهان گلزنی کرده تا صدرنشین جدول بهترین گلزنان مسابقات باشد.

اسدی در فیفادی قبلی هم در اردوی تیم ملی حاضر بود، اما شب قبل از سفر تیم ملی به مقصد بلغارستان، آنطور که بخش رسانه‌ای فدراسیون اعلام کرد برای کمک به سپاهان عازم روسیه شد، اما پس از اینکه با بازگشت از بازی دوستانه مقابل زنیت به اردوی تیم ملی برای بازی با آنگولا بازنگشت، حالا هم نامی از او در میان ۲۳ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی دیده نمی‌شود!

منبع: خبـر ورزشی