پس از اتفاقات خوب اخیر در رابطه با آشتی کنان خطیر و جواد نکونام حالا فقط یک سه امتیاز شیرین بود که می‌توانست حلاوت این اتفاقات را برای هواداران استقلال تکمیل کند. نظم و انضباط تیمی استقلال قطعاً حاصل اتفاقات اخیر و حضور کادر فنی خوبی است که این تیم را در طول این مدت […]

- هراس نکونام از تنبیه دوباره استقلال/ فرار سرمربی آبی‌ها از زخم کاری

پس از اتفاقات خوب اخیر در رابطه با آشتی کنان خطیر و جواد نکونام حالا فقط یک سه امتیاز شیرین بود که می‌توانست حلاوت این اتفاقات را برای هواداران استقلال تکمیل کند.

نظم و انضباط تیمی استقلال قطعاً حاصل اتفاقات اخیر و حضور کادر فنی خوبی است که این تیم را در طول این مدت تمرین داده است.

برگزاری جشن تولد جواد نکونام در رختکن مس رفسنجان هم اتفاق خوبی بود که نشان می‌دهد اتحاد و یکدلی در تیم استقلال موج می‌زند. این‌ها همه می‌تواند اتفاقات مثبتی باشد در جهت پیشرفت تیم استقلال و کسب نتایج بهتر.

بدون شک هواداران استقلال در این شرایط چیزی جز این نمی‌خواهند. از سوی دیگر حضور اسپانسر و پرداخت پول بازیکنان هم یکی از مواردی بود که در نهایت منجر به موفقیت استقلال شد. استقلال حالا باید فقط تمرین کند و باز هم به همین شکل پرقدرت در لیگ برتر جلو برود.

بی تردید کسب نتایج موفقیت آمیز توسط تیم‌های سپاهان و تراکتور و حضور استقلال در جمع تیم‌های بالای جدولی می‌تواند بهترین اتفاق در چنین روزهایی باشد که این تیم خود را آماده دیدار با پرسپولیس می‌کند.

قطعاً استقلال می‌داند ظرف هفته‌های آینده باید در دربی رفت به مصاف پرسپولیس برود. یکی دیگر از بازی‌های ۶ امتیازی که در مسیر کسب عنوان قهرمانی این فصل برای این تیم حکم مرگ و زندگی را بازی می‌کند. استقلالی‌ها فصل گذشته مقابل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس ۱۰ امتیاز از دست دادند و همان ۱۰ امتیاز باعث شد این تیم نتواند به خواسته‌اش در پایان فصل دست پیدا کند.

استقلالی‌ها که فصل قبل از این بابت زخم خورده هستند دیگر نمی‌خواهند بابت این موضوع تنبیه شوند. به ویژه نکونام که شاید در آن روزها تیم بعدی اش را رصد می کرد از این وضعیت به درستی آگاه است.

تنبیه استقلالی‌ها این بود که در پایان فصل گذشته در عین شایستگی دستشان از هر دو جام حذفی و لیگ برتر کوتاه ماند و حالا دیگر می‌خواهند جبران آنها را در فصل جدید کرده باشند.

منبع: خبـر ورزشی