ورزشکاران دختر در تاریخ ۵ شهریور و ورزشکاران پسر در روز ۷ شهریور، با یکدیگر به رقابت پرداختند. استان تهران در این المپیاد، توانست به مقام اول دست پیدا کند و خرم آباد و خوزستان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در این دیدار، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان؛ علی جوادی، […]

ورزشکاران دختر در تاریخ ۵ شهریور و ورزشکاران پسر در روز ۷ شهریور، با یکدیگر به رقابت پرداختند.

استان تهران در این المپیاد، توانست به مقام اول دست پیدا کند و خرم آباد و خوزستان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در این دیدار، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان؛ علی جوادی، مدیر کل ورزش و جوانان؛ افشین داوری، سرپرست فدراسیون دو و میدانی، احسان حدادی، قهرمان المپیک دو و میدانی، روح‌الله ریاست هیئت دو ومیدانی شمال غرب تهران، ، راضیه دماوندی نائب رئیست هیئت دو و میدانی شمال غرب تهران، حسین قائمی سرپرست هیئت دو و میدانی استان تهران، علیرضا فرشاد دبیر هیئت دو و میدانی شمال غرب تهران حضور داشتند.

شرکت ستاره درخشان  پردیس با نام تجاری نیاکان، با مدیریت سعید درخشان با شعار “قوی بمان” نیاکان، حامی مالی این دوره از مسابقات بود.  همچنین علیرضا فرشاد، دبیر هیئت دو و میدانی شمال غرب استان تهران درباره برگزاری مسابقات دیگر در هفته تربیت بدنی در استادیوم آزادی با حمایت شرکت نیاکان  خبر دادند.

 استان تهران با  کسب ۶ مدال طلا، دو مدال نقره، ۲ برنز  قهرمان این دوره از مسابقات کشوری دو و میدانی شد. استان خرم آباد موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک نقره شد و در جایگاه دوم قرار گرفت و استان خوزستان نیز ۱ مدال طلا و یک نقره کسب کرد.

در انتهای این دیدار، از طرف حامی مالی مسابقه، شرکت ستاره درخشان پردیس(نیاکان) به برندگان، پک‌هایی حاوی کالاهای خوراکی سلامت محور هدیه داد شد.

شرکت ستاره درخشان پردیس(نیاکان)

منبع: خبـر ورزشی