جود بلینگام پس از به ثمر رساندن دهمین گل خود در دهمین بازی، با رکورد کریستیانو رونالدو در رئال مادرید برابری کرد. بلینگام یک بار دیگر برای رئال مادرید گلزنی کرد؛ این بار در دیدار خانگی لالیگا مقابل اوساسونا. این هافبک گل اول را در پی یک حرکت خوب تیمی از لوکا مودریچ و دنی […]

جود بلینگام پس از به ثمر رساندن دهمین گل خود در دهمین بازی، با رکورد کریستیانو رونالدو در رئال مادرید برابری کرد.

بلینگام یک بار دیگر برای رئال مادرید گلزنی کرد؛ این بار در دیدار خانگی لالیگا مقابل اوساسونا. این هافبک گل اول را در پی یک حرکت خوب تیمی از لوکا مودریچ و دنی کارواخال در دقیقه نهم مسابقه در سانتیاگو برنابئو به ثمر رساند. او در ادامه برای دومین بار گل زد و تعداد گل‌های خود را در ۱۰ بازی برای رئال‌مادرید به عدد ۱۰ رساند، موفقیتی که رکورد او را با رکورد رونالدو در همین تعداد بازی برابر می‌کند.

مادرید پس از گل ملی‌پوش انگلیسی، مقایسه‌ای بین او و نمایشنامه‌نویس معروف انگلیسی ویلیام شکسپیر انجام داد. این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد: «انگلیسی‌هایی که داستان‌های عاشقانه نوشته‌اند» و نام جود بلینگام و ویلیام شکسپیر را آورد.

مقایسه جالب رئال مادرید؛ داستان عاشقانه جود بلینگام و ویلیام شکسپیر

این بازیکن ۲۰ ساله که سه پاس گل نیز در این فصل به ثبت رسانده، از زمان انتقال ۸۹ میلیون پوندی (۱۱۲ میلیون دلاری) خود از بروسیا دورتموند در اوایل تابستان، یکی از خریدهای فوق‌العاده عالی فصل بوده و بدون شک شاهد درخشش بیشتر او در ادامه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: سورپرایز بزرگ فوتبال اروپا در فصل جدید/ زیدان را فراموش کنید، بلینگام نسخه جدید رونالدو است!

منبع: خبـر ورزشی