به گزارش زیرنویس، سرهنگ اردشیر نادری گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو در محدوده جمهوری تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۰۹ بهارستان قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ اردشیر نادری گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو در محدوده جمهوری تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۰۹ بهارستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و محتویات داخل صندوق از قبیل جک و ضبط و لاستیک زاپاس آن را به سرقت می بردند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری بهارستان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی ، هویت هر ۲ سارق را که از سارقان سابقه دار بودند شناسایی شد.

سرهنگ نادری گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان در محدوده جمهوری مراجعه و طی یک عملیات خودرو متهمان را پس تعقیب و گریز متوقف و متهمان را دستگیر کردند.

سرکلانتر هفتم  پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده بهارستان اعتراف کردند.

سرهنگ نادری در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است با حضور در کلانتری ۱۰۹ بهارستان متهمان را مورد شناسایی قرار دهند.

منبع خبر: رکنـا