راست پرسپولیس با ابراز خوشنودی بابت برتری تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: اتفاق خوبی برای ما در بازگشت دوباره به لیگ بود. اینکه توانستیم بار دیگر صدرنشین شویم و در شبی که جشن سوپرجام را داشتیم، یک برد ارزشمند کسب کردیم.  وی درباره وقفه‌های شکل گرفته در برگزاری بازی‌های لیگ گفت: به هر حال […]

- دلخوری ستاره پرسپولیس از جایگاه زنان در آزادی

راست پرسپولیس با ابراز خوشنودی بابت برتری تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: اتفاق خوبی برای ما در بازگشت دوباره به لیگ بود. اینکه توانستیم بار دیگر صدرنشین شویم و در شبی که جشن سوپرجام را داشتیم، یک برد ارزشمند کسب کردیم. 

وی درباره وقفه‌های شکل گرفته در برگزاری بازی‌های لیگ گفت: به هر حال این اولویت بندی فدراسیون بوده که تیم امید راهی بازی‌های آسیایی شود و لیگ به تعویق افتاد. من مسوول این نیستم که نظر بدهم. خوب اسیت که بازی ها به صورت مرتب برگزار شود و این وقفه‌ها به ضرر بازیکنان و مدیران است و اینکه لیگ فرسایشی باشد سخت است.

دانیال درباره صحنه مشکوک به گل حریف نیز می‌گوید: من واقعا در زاویه‌ای نبودم که متوجه شوم.به تصمیم داور احترام می‌گذاریم.

مدافع راست سرخ‌ها درباره شکسته شدن طلسم پاس گل او همزمان با گل زدن شهاب زاهدی گفت: خدا را شکر توانستم اولین پاس گلم را به شهاب بدهم و این خوشحالی بیشتری دارد. تیم اهمیت بیشتری دارد و موفقیت تیمی مهمتر است موفقیت فردی است.

اسماعیلی‌فر که همسرش نیز در این بازی در استادیوم حضور داشت گلایه خود را بابت در نظر گرفتن جایگاه هواداران خانم در این بازی اینطور گفت: خانم‌ها واقعا دور از زمین هستند و نمی‌توانند بازی را ببینند. خود مسوولان زحمت بکشند و در آن جایگاه حاضر شوند و ببینند اصلا می‌شود بازی را دید و تشخیص داد. شما که لطف کردید و اجازه حضور بانوان را دادید، حداقل جایگاه مناسبی هم به احترام آنها در نظر بگیرید تا بتوانند از حس فوتبال و تماشای آن لذت ببرند.

مدافع راست سرخ‌ها در پایان ابراز امیدواری کرد مصدومیت یاسین سلمانی و میلاد سرلک به شکل جدی نباشد و برای آنها آرزوی سلامتی و بازگشت زودهنگام به ترکیب و جمع سرخپوشان را کرد.

منبع: خبـر ورزشی