به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سومین دوره مسابقات گرندپری چین به مدت ۳ روز و با حضور ۹ تکواندوکار از کشورمان در سالن «شانگسی» شهر تائویان برگزار خواهد شد. با برگزاری قرعه کشی روز نخست این مسابقات در ۳ وزن ۵۸- کیلوگرم آقایان و ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم بانوان، نمایندگان ایران حریفان […]

- نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سومین دوره مسابقات گرندپری چین به مدت ۳ روز و با حضور ۹ تکواندوکار از کشورمان در سالن «شانگسی» شهر تائویان برگزار خواهد شد.

با برگزاری قرعه کشی روز نخست این مسابقات در ۳ وزن ۵۸- کیلوگرم آقایان و ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم بانوان، نمایندگان ایران حریفان خود را شناسایی کردند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم، مهدی حاجی موسائی در سمت پایین جدول ابتدا باید با «جورجی شریف سلیم» از مجارستان دیدار کند؛ حاجی موسائی در صورت برتری به دیدار برنده تایلند و کره جنوبی می‌رود. در همین وزن و در بالای جدول ابوالفضل زندی ابتدا با «جوزپ تسکیرا» از کرواسی رو به رو می‌شود و در صورت برتری مقابل «محمد خلیل جندوبی» حریف عنواندار جهان از تونس و دارنده رنکینگ دوم جهان مبارزه خواهد کرد. گفتنی است در صورت صعود نمایندگان ایران به دور نیمه نهایی امکان رویارویی شان وجود دارد.

ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم، ابتدا با قرعه استراحت رو به رو شده است و سپس به مصاف برنده دیدار آمریکا و ایتالیا خواهد رفت. در سمت جدول کیانی «چیالینگ لو» از چین تایپه و «عالیه پاول» از بریتانیا عنوانداران جهان قرار دارند.

هدایت تیم ملی ایران در گروه آقایان برعهده بیژن مقانلو است و مجید افلاکی به عنوان مربی وی را همراهی می‌کند. مینو مداح سرمربی تیم ملی بانوان در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود.

نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا