محمدامین حزباوی که در نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ قابل توجهی از فولاد خوزستان به السد پیوست و در پنج هفته ابتدایی لیگ ستارگان قطر در چهار بازی حضور داشته و یک بار هم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته، حالا با نظر امیر قلعه نویی به اردوی تیم ملی در ماه اکتبر نیز دعوت شده […]

- خط و نشان ستاره جوان برای دو پرسپولیسی در تیم ملی

محمدامین حزباوی که در نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ قابل توجهی از فولاد خوزستان به السد پیوست و در پنج هفته ابتدایی لیگ ستارگان قطر در چهار بازی حضور داشته و یک بار هم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته، حالا با نظر امیر قلعه نویی به اردوی تیم ملی در ماه اکتبر نیز دعوت شده و امیدوار است مثل رقابت های امید، در جمع بزرگسالان هم بدرخشد.

امین حزباوی در حاشیه نخستین جلسه تمرینی امروز تیم ملی که دقایقی قبل در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال ایران آغاز شد، عنوان کرد: خیلی خوشحال هستم که در این اردو حضور دارم و جزو بازیکنان دعوت شده به تیم ملی هستم. تمام تلاش خودم را انجام می دهم تا ان‌شاالله خودم را به کادر فنی تیم ملی ثابت کنم.

او در خصوص روند و شرایط خود و حضورش در السد قطر ابراز کرد: هر چیزی که برای من اتفاق افتاده، تلاش خودم در این سال ها بوده و تنها کاری که باید انجام بدهم، این است که روز به روز بهتر شوم و برای تیم ملی و باشگاهم مثمر ثمر باشم.

مدافع ایرانی السد که حالا در اردوی تیم ملی حضور دارد و شانس بازی در جام ملت های آسیا را هم خواهد داشت، اظهار کرد: حضور در این رقابت ها خیلی برای من مهم است. تنها کاری که باید به عنوان یک جوان انجام دهم، این است که همه تلاشم را داشته باشم تا نظر امیرخان (قلعه نویی) را جلب کنم.

منبع: خبـر ورزشی