به گزارش گروه خبری پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهاجم ۳۱ ساله آرژانتینی با وجود عقد قرارداد با آبی‌ها به هنگام سفر با رفسنجان در تهران ماند تا به صورت انفرادی تمرین کند. او هنوز اجازه بازی در ترکیب آبی را ندارد. در غیر اینصورت به طور حتم جواد نکونام او را همراه خود به […]

 

- زمان رونمایی از شاه ماهی جدید استقلال

به گزارش گروه خبری پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهاجم ۳۱ ساله آرژانتینی با وجود عقد قرارداد با آبی‌ها به هنگام سفر با رفسنجان در تهران ماند تا به صورت انفرادی تمرین کند. او هنوز اجازه بازی در ترکیب آبی را ندارد. در غیر اینصورت به طور حتم جواد نکونام او را همراه خود به رفسنجان می‌برد و به او دست کم برای دقایقی به زمین می‌فرستاد.

گوستاوو زمانی می‌تواند در ترکیب تیم آبی به میدان بیاید که قراردادش از سوی سازمان لیگ ثبت شود و کارت بازی برای این بازیکن صادر گردد. ثبت این قرارداد منوط به این است که بازیکنان استقلال قرارداد‌های مالی خود را کاهش دهند تا مجموع قرارداد‌های این تیم از سقف قرارداد پایین‌تر بیاید. آنوقت باشگاه استقلال می‌تواند قرارداد این بازیکن را در سازمان لیگ ثبت کند.

باشگاه استقلال خطاب به جواد نکونام قول داده است تا بازی با هوادار این مشکل را حل خواهد کرد. علی خطیر، مدیر عامل باشگاه استقلال در این باره با بزرگ تر‌های تیم صحبت کرده است و منتظر واکنش جدی در این زمینه از سوی بازیکنان است.

 

منبع: ایسـنا