بخش سعودی اینستاگرام گل در یک خبر فوری اعلام کرده که قرار است مسابقه رفت تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان تکرار شود که البته مشخص نیست زمان برگزاری این بازی پیش از بازی برگشت در روز سیزدهم آذر ماه خواهد بود یا پس از آن انجام می‌شود. در خبر فوری که بخش سعودی […]

 

بخش سعودی اینستاگرام گل در یک خبر فوری اعلام کرده که قرار است مسابقه رفت تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان تکرار شود که البته مشخص نیست زمان برگزاری این بازی پیش از بازی برگشت در روز سیزدهم آذر ماه خواهد بود یا پس از آن انجام می‌شود. در خبر فوری که بخش سعودی گل منتشر کرده، اعلام شده قرار است بازی سپاهان و الاتحاد مجددا در ایران و در ورزشگاهی غیر از نقش جهان برگزار شود.

حال سوال اینجاست بازی سپاهان و الاتحاد در کدام استادیوم برگزار می‌شود؟

به گزارش زیرنویس، خبرهای رسیده حاکی از آن است بیشتر تماشاگران تیم سپاهان دوست دارند این بازی در استادیوم آزادی تهران برگزار شود تا بتوانند با سفر به تهران از تیم محبوب شهر خود حمایت کنند. البته هر استادیومی قادر به میزبانی از این بازی نیست به این خاطر که باید مجوز فدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کند.

خبرها حاکی از آن است باشگاه سپاهان به سبب اینکه شرایط میزبانی را مهیا نکرده است جریمه نقدی هم خواهد شد.

چرا تکرار بازی؟ فدراسیون فوتبال آسیا در همان بیانیه ابتدایی خود اعلام کرده بود این بازی به دلیل غیرقابل پیش‌بینی برگزار نشد و این نشان می‌دهد در آیین نامه انضباطی برای این مورد خاص چارهاندیشی نشده بود. آنطور که از شواهد امر پیداست سپاهان نمی‌تواند در استادیوم نقش جهان میزبان الاتحاد باشد.

منبع: خبـر ورزشی