رئال مادرید تصمیم گرفت مربی تیم جوانانش را که یادداشت تشکری برای کارفرمایان سابقش بارسلونا نوشته بود، اخراج نکند. آدریا دیاز، دستیار مربی تیم جوونیل سی مادرید، به دلیل نوشتن نامه خداحافظی به کارفرمای سابق خود بارسلونا مورد انتقاد مقامات مادرید قرار گرفت. این موضوع پس از آن بالا گرفت که مقامات ارشد باشگاه تصمیم […]

- خبر عجیب از باشگاه رئال‌مادرید؛ این سرمربی برای تشکر از بارسلونا اخراج می‌شود؟

رئال مادرید تصمیم گرفت مربی تیم جوانانش را که یادداشت تشکری برای کارفرمایان سابقش بارسلونا نوشته بود، اخراج نکند.

آدریا دیاز، دستیار مربی تیم جوونیل سی مادرید، به دلیل نوشتن نامه خداحافظی به کارفرمای سابق خود بارسلونا مورد انتقاد مقامات مادرید قرار گرفت. این موضوع پس از آن بالا گرفت که مقامات ارشد باشگاه تصمیم گرفتند او را به دلیل اینکه در این نامه بارسلونا را «باشگاه رویاهایش» خطاب کرده بود، اخراج کنند.

با این حال، نشریه اتلتیک اکنون گزارش می‌دهد که مقامات ارشد باشگاه روز دوشنبه برای بحث در مورد این موضوع جلسه تشکیل دادند. پس از جلسه به اتفاق آرا تصمیم به بازگرداندن دیاز به سمت خود گرفته شد. آنها همچنین رهبری آکادمی را به دلیل اتخاذ چنین تصمیم سختگیرانه‌ای برای اخراج مربی جوانان توبیخ کردند.

دیاز بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ در بخش‌های مختلف جوانان در بارسلونا کار می‌کرد. او تابستان امسال به عنوان مربی تیم زیر ۱۷ ساله‌ها به لوس بلانکوس پیوست.

منبع: خبـر ورزشی