آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گذر امواج ناپایدار از استان از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری، اظهار داشت: از شامگاه فردا سه‌شنبه هجدهم مهرماه افزایش ابر و در بعدازظهرها وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال توفان لحظه‌ای را در سطح استان اصفهان انتظار داریم. وی […]

 

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گذر امواج ناپایدار از استان از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری، اظهار داشت: از شامگاه فردا سه‌شنبه هجدهم مهرماه افزایش ابر و در بعدازظهرها وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال توفان لحظه‌ای را در سطح استان اصفهان انتظار داریم.

وی افزود: احتمال رگبار پراکنده باران در مناطق نیمه شمالی، شمال غرب و حتی مرکز استان نیز طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وجود دارد اما بارش مؤثری نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: وزش باد طی روز چهارشنبه و پنجشنبه به ویژه در نیمه شمالی شدت بیشتری دارد و در مناطق مستعد و نیمه شرقی گاهی همراه با خیزش گردوخاک است.

به گفته وی وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان اصفهان طی ۲۴ ساعت پیش رو صاف تا کمی ابری و پدیده غالب بویژه در نیمه غرب استان وزش باد به نسبت شدید است.

آقایی اضافه کرد: سرعت وزش باد در کلان‌شهر اصفهان امروز ۱۴ کیلومتر بر ساعت و میزان رطوبت هوا ۱۷ درصد است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا سه درجه سلسیوس افزایش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۱ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

منبع: مـهر