به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، بر اثر بمباران مناطق مرزی جنوب لبنان توسط ارتش رژیم صهیونیستی یکی از نیروهای حزب‌الله لبنان به شهادت رسید. عصر امروز پس از آنکه چند مبارز مقاومت فلسطین با انفجار موانع مرزی وارد اراضی اشغالی شدند و با نظامیان صهیونیست درگیر شدند، ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های الضهیره، یارین […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، بر اثر بمباران مناطق مرزی جنوب لبنان توسط ارتش رژیم صهیونیستی یکی از نیروهای حزب‌الله لبنان به شهادت رسید.

عصر امروز پس از آنکه چند مبارز مقاومت فلسطین با انفجار موانع مرزی وارد اراضی اشغالی شدند و با نظامیان صهیونیست درگیر شدند، ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های الضهیره، یارین و عیتا الشعب واقع در مناطق مرزی لبنان با اراضی اشغالی را بمباران کرد.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم منطقه عیتا الشعب را به شدت گلوله باران کرد. خبرنگار المیادین گزارش داد که رژیم صهیونیستی شهرک یارون در جنوب لبنان را هم گلوله باران کرده است. یکی از برج‌های دیده‌بانی حزب‌الله در مرز با اراضی اشغالی نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته است. در نتیجه درگیری میان مبارزان مقاومت و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ۷ نظامی صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است. آژیر هشدار مقر نیروهای یونیفل در جنوب لبنان نیز به صدا درآمد.

کمی بعد از این اتفاقات گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) مسئولیت نفوذ عصر امروز به اراضی اشغالی که از طریق خاک لبنان انجام شد را به عهده گرفت.

گردان‌های قدس اعلام کرد: ما مسئولیت عملیات نفوذ به اراضی اشغالی از طریق مرز لبنان که به زخمی شدن ۷ نظامی اسرائیلی انجامید را به عهده می‌گیریم.

خبر دیگر آن که النشره گزارش داد: ارتش اسرائیل در بمباران مناطق اطراف شهرک «مروحین» در نزدیکی مرز میان لبنان و اراضی اشغالی از بمب‌های فسفری آتش‌زا استفاده کرده است.

منبع: مـهر