به گزارش زیرنویس، محمد امین نیکویی در یاسوج، اظهار داشت: به دلیل تصادف شدید دو دستگاه خودروی سواری پراید و سمند در محور یاسوج به اصفهان بعد از تونل شماره دو و در ۴۰ کیلومتری یاسوج، ۶ نفر از سرنشینان دو خودرو کشته و زخمی شدند. وی با اشاره به اینکه دو‌نفر از سرنشینان پراید […]

به گزارش زیرنویس، محمد امین نیکویی در یاسوج، اظهار داشت: به دلیل تصادف شدید دو دستگاه خودروی سواری پراید و سمند در محور یاسوج به اصفهان بعد از تونل شماره دو و در ۴۰ کیلومتری یاسوج، ۶ نفر از سرنشینان دو خودرو کشته و زخمی شدند.

وی با اشاره به اینکه دو‌نفر از سرنشینان پراید در دم جان باختند، عنوان کرد: نفر سوم سرنشین پراید که به شدت مصدوم شده بود حین اعزام به مراکز درمانی به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان یاسوج جان باخت.

نیکویی ابراز کرد: همچنین مصدومین حادثه شامل ۲ سرنشین سمند و یک مصدوم دیگر خودروی پراید توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر بعد از اقدامات اولیه به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: سه اکیپ از نزدیکترین پایگاه‌های اورژانس به محل حادثه اعزام کردیم و بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان شهید جلیل منتقل شدند.

 هر ۳ کشته این حادثه از اهالی روستای بنستان سادات محمودی از توابع شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد است.

منبع خبر: رکنـا