درآستانه جام ملت‌ها مجید جلالی مدعی شده است حضور تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت‌ها کافی است و به منزله قهرمانی تلقی خواهد شد. جالب اینجاست شرط تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی از سوی فدراسیون فوتبال هم همین است و در صورت ملحق شدن تیم ملی به نیمه نهایی جام ملت‌های دوحه قرارداد سرمربی تیم […]

- خیلی مردی آقای جلالی! جمله‌ای که دوباره تکرار می‌شود

درآستانه جام ملت‌ها مجید جلالی مدعی شده است حضور تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت‌ها کافی است و به منزله قهرمانی تلقی خواهد شد. جالب اینجاست شرط تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی از سوی فدراسیون فوتبال هم همین است و در صورت ملحق شدن تیم ملی به نیمه نهایی جام ملت‌های دوحه قرارداد سرمربی تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال برای جام جهانی تمدید خواهد شد.

مجید جلالی در مورد انتظارات خود از تیم ملی می‌گوید: ما اطلاعات خاصی از تیم ملی نداریم و باید پس از تماشای بازی تیم ملی در این تورنمنت و سایر بازی‌های دوستانه راحت‌تر در این مورد حرف بزنیم. البته در شرایط فعلی رسیدن به نیمه نهایی نیز برای ایران در حد قهرمانی است.

این در حالی است که کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان چندی پیش از انتظار خود برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها حرف زده بود. تیم ملی دهه‌های متمادی است که قهرمان جام ملت‌ها نشده است.

امیر قلعه‌نویی یک بار در بازی‌های باشگاهی به واسطه کسب نتیجه مطلوب خطاب به مجید جلالی گفت: خیلی مردی. به نظر می‌رسد با پایین آوردن انتظارات از تیم ملی توسط این مربی یک بار دیگر سرمربی تیم ملی او را تحسین کند.

منبع: خبـر ورزشی