به گزارش رویترز ، چارلز براون جونیور به گروهی از خبرنگارانی که وی را در سفر به بروکسل همراهی می‌کردند،اظهار کرد: از ایران  می خواهیم در بحران اسرائیل درگیر نشود. وی افزود : ما می‌خواهیم پیامی بسیار قوی به ایران بفرستیم. ما نمی‌خواهیم این بحران گسترش پیدا کند و می‌خواهیم که ایران این پیام را […]

 به گزارش رویترز ، چارلز براون جونیور به گروهی از خبرنگارانی که وی را در سفر به بروکسل همراهی می‌کردند،اظهار کرد: از ایران  می خواهیم در بحران اسرائیل درگیر نشود.

وی افزود : ما می‌خواهیم پیامی بسیار قوی به ایران بفرستیم. ما نمی‌خواهیم این بحران گسترش پیدا کند و می‌خواهیم که ایران این پیام را رسا و روشن دریافت کند.

گفتنی است ، این اظهارات در حالی است که کاخ سفید  نیزاعلام کرد که آمریکا هیچ سند و اطلاعاتی دال بر مشارکت ایران در حمله مقاومت فلسطین به اسرائیل ندارد.

به دنبال این حمله، آمریکا کمک‌های نظامی جدیدی راهی رژیم صهیونیستی کرد. وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که یک ناوگروه تهاجمی را به نزدیکی رژیم صهیونیستی اعزام می‌کند.

براون در این باره اظهار کرد: این یک پیام قوی در مورد حمایت از اسرائیل است. اما یک پیام قوی هم درباره بازدارندگی و جلوگیری از گسترش این مناقشه مخابره می‌کند.

براون پیشتر معاون ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه بود و به تازگی جانشین مارک میلی شده است.

درگیری نیروهای مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی وارد چهارمین روز خود می‌شود که در این مدت حدود یکهزار و ۱۰۰ صهیونیست کشته و ۲ هزار و ۷۴۱ نفر نیز زخمی شدند.

همچنین در این مدت ۷۰۴ فلسطینی از جمله ۱۴۳ کودک و ۱۰۵ زن شهید و حدود ۴ هزار تن دیگر نیز زخمی شدند.

منبع : ایرنا

 

منبع خبر: رکنـا