به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۳، گرایی در حالی که ۱۰ بر ۹ از «کیوتارو سوگابه» ژاپنی پیش بود، از نظر بدنی با مشکل مواجه شد و هر لحظه امکان شکست او وجود داشت. در این لحظه برادر گرایی یک بطری آب معدنی به روی تشک […]

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۳، گرایی در حالی که ۱۰ بر ۹ از «کیوتارو سوگابه» ژاپنی پیش بود، از نظر بدنی با مشکل مواجه شد و هر لحظه امکان شکست او وجود داشت.

در این لحظه برادر گرایی یک بطری آب معدنی به روی تشک پرت کرد که باعث توقف مبارزه و تعویق یک دقیقه‌ایآن شد تا گرایی پس از تجدید قوا، نهایتاً ۱۱ بر ۱۰ حریف ژاپنی را شکست دهد.

این حرکت برای محمدعلی گرایی در جریان مسابقات دردسرساز شد به گونه ای که دوربین‌های سالن این صحنه را ثبت کرده بودند.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد به دنبال این اتفاق پلیس به موضوع ورود کرده و خواستار بازداشت ملی پوش ایران می شود اما با پیگیری مسئولان و سفیر ایران در صربستان ماجرا ختم به خیر می شود.

البته این موضوع در سالن ختم می شود اما گزارش آن در اختیار اتحادیه جهانی کشتی قرار می گیرد و با رای انضباطی اتحادیه گرایی از حضور در تمامی مسابقات تعلیق شده است تا تصمیم نهایی در مورد او اتخاذ شود.

به گفته یکی از نزدیکان تیم ملی کشتی فرنگی ایران، بعید است اتحادیه جهانی کشتی به راحتی از کنار این حرکت محمدعلی گرایی عبور کند و به احتمال فراوان جریمه سنگینی را برای او در نظر خواهد گرفت.

البته فدراسیون کشتی دفاعیه خود را برای اتحادیه جهانی ارسال خواهد کرد تا بتواند از محرومیت و جریمه انضباطی این ملی پوش بکاهد.

منبع: مـهر