سردار عزیزاله ملکی امنیت را پایه و اساس توسعه و پیشرفت و از مهمترین نیازهای هر جامعه عنوان کرد و اظهار کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند. وی در ادامه با بیان اینکه در پی آدم ربایی مردی در محله گلسار شهرستان رشت، بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع […]

- دستگیری سه مرد و یک زن گروگان‌گیر

سردار عزیزاله ملکی امنیت را پایه و اساس توسعه و پیشرفت و از مهمترین نیازهای هر جامعه عنوان کرد و اظهار کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی آدم ربایی مردی در محله گلسار شهرستان رشت، بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع پیگیری آن در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با حضور مأموران پلیس آگاهی استان در محل وقوع جرم و بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، ۳ نفر با تهدید یک پیرمرد را ربوده و به محلی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه با اشرافیت اطلاعاتی پلیس و اقدامات فنی، ربایندگان و محل اختفا آنان در یک منزل ویلایی در اطراف شهر سنگر مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: کارآگاهان آگاهی به آدرس محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ۴ متهم غیر بومی این پرونده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از رهایی فرد ربوده شده ۶۵ ساله در صحت و سلامت کامل در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد و بیان داشت: متهمان که ۳ مرد ۳۵، ۳۹ و ۴۰ ساله و یک خانم ۴۴ ساله هستند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار ملکی در پایان به نقش بی‌بدیل تعامل و همکاری مردم با مجموعه انتظامی برای برخورد با مجرمان اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۴۷۴۷

منبع: خبـرآنلاین