کمیته اجرایی یوفا اتحادیه‌های میزبان را برای یورو ۲۰۲۸ و یورو ۲۰۳۲ تعیین کرده است. یورو ۲۰۲۸: انگلیس، ایرلند شمالی، جمهوری ایرلند، اسکاتلند، ولز یورو ۲۰۳۲: ایتالیا، ترکیه اتحادیه‌های فوتبال انگلیس، ایرلند شمالی، جمهوری ایرلند، اسکاتلند و ولز پیشنهاد مشترکی را برای برگزاری مسابقات یورو ۲۰۲۸ ارائه کردند. اتحادیه‌های فوتبال ایتالیا و ترکیه که ابتدا […]

- میزبانان یورو ۲۰۲۸ و ۲۰۳۲ رسماً معرفی شدند/ جام ملت‌های اروپا؛ ۹ سال دیگر در نزدیکی ایران!

کمیته اجرایی یوفا اتحادیه‌های میزبان را برای یورو ۲۰۲۸ و یورو ۲۰۳۲ تعیین کرده است.

یورو ۲۰۲۸: انگلیس، ایرلند شمالی، جمهوری ایرلند، اسکاتلند، ولز

یورو ۲۰۳۲: ایتالیا، ترکیه

اتحادیه‌های فوتبال انگلیس، ایرلند شمالی، جمهوری ایرلند، اسکاتلند و ولز پیشنهاد مشترکی را برای برگزاری مسابقات یورو ۲۰۲۸ ارائه کردند. اتحادیه‌های فوتبال ایتالیا و ترکیه که ابتدا به صورت انفرادی شروع به کار کردند، تصمیم گرفتند به یکدیگر بپیوندند و پیشنهاد مشترکی برای برگزاری مسابقات یورو ۲۰۳۲ ارائه کنند.

بلیت برای یورو ۲۰۲۴

در حال حاضر بیش از ۱.۲ میلیون بلیت یورو ۲۰۲۴ به فروش می‌رسد که بیش از ۸۰ درصد از کل ۲.۷ میلیون بلیت برای طرفداران تیم‌های شرکت‌کننده و عموم مردم خواهد بود. دوره درخواست اولیه تا ۲۶ اکتبر ادامه دارد و قیمت بلیت تنها ۳۰ یورو است. پس از بسته شدن پنجره درخواست، توزیع بلیت‌ها از طریق قرعه‌کشی انجام می‌شود.

همچنین یک میلیون بلیت دیگر با همکاری نزدیک با اتحادیه‌های ملی مربوطه برای هواداران تیم‌های شرکت‌کننده پس از قرعه‌کشی نهایی مسابقات در ۲ دسامبر سال جاری به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی