احتمال انحلال چند فدراسیون تازه تاسیس توسط وزارت ورزش
احتمال انحلال چند فدراسیون تازه تاسیس توسط وزارت ورزش

در زمان مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان چند فدراسیون جدید تاسیس و حتی شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم شد. فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های دریایی و ساحلی، بادبانی و راگبی از جمله فدراسیون‌های تازه تأسیس به شمار می‌روند که در زمان تاسیس انتقادات زیادی به آنها وارد شد چرا که این فدراسیون‌ها ورزشکار […]

- احتمال انحلال چند فدراسیون تازه تاسیس توسط وزارت ورزش

در زمان مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان چند فدراسیون جدید تاسیس و حتی شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم شد.

فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های دریایی و ساحلی، بادبانی و راگبی از جمله فدراسیون‌های تازه تأسیس به شمار می‌روند که در زمان تاسیس انتقادات زیادی به آنها وارد شد چرا که این فدراسیون‌ها ورزشکار زیادی ندارند و از طرفی می‌توانند زیر مجموعه دیگر فدراسیون‌ها باشند.

به عنوان مثال بادبانی سالها زیر مجموعه قایقرانی بوده و آمادگی جسمانی هم مدتی زیر مجموعه فدراسیون همگانی فعالیت داشت بنابراین در شرایطی که خیلی از فدراسیون‌ها با مشکلات مالی روبه‌رو هستند تاسیس چند فدراسیون جدید بار مالی بیشتری روی دوش وزارت ورزش ایجاد خواهد کرد.

با انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان روز گذشته اعلام شد که وی از محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی توضیحاتی درباره دلایل تشکیل این فدراسیون‌ها خواسته اما شنیده‌ها حاکی از این است که احتمال دارد یک الی ۲ فدراسیون منحل شوند.

باید دید وزیر ورزش و جوانان چه تغییراتی در این خصوص انجام خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران