جنجال در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال تهران/ مدیرعامل پرسپولیس تهدید کرد/ مهدوی‌کیا را راه ندادند
جنجال در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال تهران/ مدیرعامل پرسپولیس تهدید کرد/ مهدوی‌کیا را راه ندادند

در حاشیه‌های مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال تهران مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهدید کرد در صورتی که پیشکسوت فوتبال به سالن مجمع راه داده نشود وارد مجمع نخواهد شد.

 

انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران با حضور مهدی تاج، مهدی محمدنبی و منصور قنبرزاده؛ رئیس و نواب‌رئیس فدراسیون فوتبال و علی جوادی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و نامزدهای انتخابات در محل آکادمی ملی المپیک از ساعت ۱۵ آغاز شد.

* در ابتدا ابراهیم شکوری، امیر عرب‌براقی و مجید محمدی به عنوان ناظران مجمع انتخاباتی معرفی شده‌اند.

* از ورود نماینده آکادمی کیا به این مجمع جلوگیری شد.

* در شرایطی که از ورود مهدی اربابی، رئیس سابق ۱۰ ساله هیات فوتبال تهران به مجمع جلوگیری شده بود و این امر نگرانی شدید او را به همراه داشت‌ در نهایت وی همراه با پسرش و رضا درویش وارد سالن شد.

* درویش تهدید کرده بود اگر اربابی وارد سالن نشود در مجمع شرکت نمی‌کند و او را سرقفلی ورزش کشور دانست.

*علی ایلکا یکی از نامزدها ریاست هیات فوتبال تهران ساعت ۱۴:۱۷ از حضور در انتخابات انصراف داد.

* امیر عرب براقی به عنوان نماینده داوران در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال حاضر شد.

*مهرداد سراجی، مجید کیومرثی، اسماعیل گودرزی، میرشاد ماجدی، مهدی ملک آباد و سهیل مهدی از نامزدهایی هستند که در زمان آغاز انتخابات همچنان برای ریاست رقابت کردند.

*میرشاد ماجدی همراه با ۳ نامزد دیگر این انتخابات یعنی محمد خالقی‌راد،  علیرضا سهرابی و علیرضا یزدانی وارد سالن برگزاری مراسم شد. طبق پیگیری‌ها این ۳ نامزد نیز در حمایت از ماجدی از حضور در انتخابات انصراف داده‌اند.

*در اتفاقی عجیب؛ نماینده تیم آکادمی کیا به عنوان عضو مجمع هیات فوتبال را به سالن برگزاری انتخابات راه ندادند. گفته می‌شود به خاطر ایرادات اساسنامه از حضور آنها در رای گیری جلوگیری به عمل آمده است.

*در ابتدای مجمع پس از اظهارات عباس تیموری دبیر هیات فوتبال، نوبت به احمدرضا براتی، سرپرست و نایب‌رئیس هیات فوتبال تهران رسید که گزارشی درباره عملکرد خود در مدت سرپرستی ارائه کند.

*جوادی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران، در بخشی از صحبت‌های خود اعلام کرد به جز استقلال و پرسپولیس که شاخص های محبوبیت‌شان فراتر از کشور است، سایر باشگاه‌های تهرانی مظلوم‌ترین باشگاه‌های ایران هستند.

*در شرایطی که قرار بود نامگذاری رسمی مسابقات فوتبال تهران به نام جاویدالاثر احمد متوسلیان امروز صورت بگیرد اما به دلیل محدودیت زمانی این کار انجام نشد اما به جان آن کلیپی از وی با سخنان مقام معظم رهبری در سالن پخش شد.

*علی خطیر و رضا درویش، مدیرعامل استقلال و پرسپولیس در کنار هم نشستند.

*علی روزبهانی دیگر نامزدی است که روز گذشته انصراف خود را اعلام کرده و در این مجمع شرکت نکرد.

*عباس زواره نیز انصراف خود را به سود میرشاد ماجدی اعلام کرد.

*مهرداد سراجی، یکی از معدود نامزدهای باقی مانده ریاست هیات نیز در ۲ دقیقه به بیان نظرات خود پرداخت.

*وحید امیری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، نماینده بازیکنان نیز در این جلسه غایب است.

منبع: خبـر ورزشی