به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، حسین خبیری در حاشیه انتخابات هیئت فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم امروز یک انتخاب اصلح و شایسته داشته باشیم و هیئت تهران به جایگاه واقعی خودش دست پیدا کند. چندتا از مراجع حراستی و نظارتی حضور دارند و سلامت انتخاب را می‌توان تایید […]

- مجمع هیئت فوتبال تهران مطالبه‌گر است

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، حسین خبیری در حاشیه انتخابات هیئت فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم امروز یک انتخاب اصلح و شایسته داشته باشیم و هیئت تهران به جایگاه واقعی خودش دست پیدا کند. چندتا از مراجع حراستی و نظارتی حضور دارند و سلامت انتخاب را می‌توان تایید کرد.

وی ادامه داد: هر کسی فضای انتقاد نداشت، اما من جزو یکی از منتقدین بودم و همه نقد‌ها به اداره هیئت بود. فوتبال تهران به اندازه چند فدراسیون مخاطب دارد و تاثیرگذار است. مجمع امروز یک شخص شایسته را به عنوان رئیس انتخاب می‌کند و آن کسی که انتخاب می‌شود هم تازه باید کارش را شروع کند و می‌داند که با یک مجمع مطالبه‌گر طرف است. اتفاق خوبی به وقوع می‌رسد و فوتبال تهران باید به جایگاه واقعی خود که بالاتر است، می‌رسد.

 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا