در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران مطرح شد؛ به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، احمد مددی در حاشیه انتخابات ریاست هیئت فوتبال تهران اظهار داشت: بالاخره مشکلات تهران را همه می‌دانند و چند ماه با سرپرست اداره شد. البته براتی زحماتی زیادی کشید و امیدواریم مشکلات و چالش‌های که وجود دارد به […]

در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران مطرح شد؛

- این‌جا هستیم که انتخابات هیئت تهران سالم برگزار شود

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، احمد مددی در حاشیه انتخابات ریاست هیئت فوتبال تهران اظهار داشت: بالاخره مشکلات تهران را همه می‌دانند و چند ماه با سرپرست اداره شد. البته براتی زحماتی زیادی کشید و امیدواریم مشکلات و چالش‌های که وجود دارد به بهترین شکل مشکلات رفع شود.

وی افزود: افرادی هستند که صلاحیت در این انتخابات را ندارند. اما من همیشه بی اخلاقی را ترد کردم و هیچ موقع بداخلاقی را تایید نمی‌کنم. امیدوارم انتخابات امروز در کمال آرامش و اجرای قانون برگزار شود. هیئت فوتبال قطعا تاثیراتی در انتخابات فدراسیون فوتبال دارد و تصور می‌کنم یک سال و نیم دیگه انتخابات فدراسیون فوتبال را داریم و همه ما این‌جا هستیم که انتخابات سالم برگزار شود.

وی گفت: باز هم می‌گوییم به هیچ وجه بداخلاقی را تایید نمی‌کنم چرا که فوتبال تهران را زیر سایه می‌برد و باعث می‌شود افراد در این موضوع ضرر می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا