به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در ادامه مسابقات روز نخست از گرندپری تائویان در چین، ناهید کیانی امروز (سه شنبه، ۱۸ مهرماه) در مرحله نیمه نهایی برایر «تاتیانا مینینا» از روسیه دارنده نشان نقره المپیک ۲ بر یک صاحب برتری شد و به فینال وزن ۵۷- کیلوگرم صعود کرد. وی در مبارزه […]

- ناهید کیانی به دیدار نهایی صعود کرد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در ادامه مسابقات روز نخست از گرندپری تائویان در چین، ناهید کیانی امروز (سه شنبه، ۱۸ مهرماه) در مرحله نیمه نهایی برایر «تاتیانا مینینا» از روسیه دارنده نشان نقره المپیک ۲ بر یک صاحب برتری شد و به فینال وزن ۵۷- کیلوگرم صعود کرد. وی در مبارزه نهایی باید با «اسکایلر» از کانادا مبارزه می‌کند.

وی پس از یک دور استراحت، «فیث دایلون» از آمریکا را ۲ بر یک و «چیا لینگ لو» دارنده مدال برنز المپیک، ۲ مدال، ۲ نقره جهان و نقره بازی‌های آسیایی از چین تایپه را با همین نتیجه از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.

در مسابقات امروز و در وزن ۵۸- کیلوگرم مهدی حاجی موسایی بعد از برتری مقابل «شریف سلیم» از مجارستان، مقابل «تائه جون پارک» از کره جنوبی باخت و حذف شد. در همین وزن ابوالفضل زندی برابر «جوزپ تسکیرا» دور نخست کرواسی را شکست داد و سپس به «محمد خلیل جندوبی» نفر دوم رنکینگ از تونس باخت و حذف شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا