در مدت کوتاه عیوب برطرف نمی‌شوند/ هدفمان استعدادیابی است
در مدت کوتاه عیوب برطرف نمی‌شوند/ هدفمان استعدادیابی است

میرشاد ماجدی پس از انتخاب به عنوان رییس هیات فوتبال تهران اظهار کرد: برداشتن این بار به‌ تنهایی میسر نخواهد بود و با کمک همه مسئولان استانی و باشگاه‌ها سرعت این قطار را بیشتر می‌کنم. سعی می‌کنم به صورت ۲۴ساعته در خدمت هیات فوتبال باشم و امیدوارم بتوانیم تعامل خوبی با آموزش‌وپرورش، نیرو‌های مسلح و […]

- در مدت کوتاه عیوب برطرف نمی‌شوند/ هدفمان استعدادیابی است

میرشاد ماجدی پس از انتخاب به عنوان رییس هیات فوتبال تهران اظهار کرد: برداشتن این بار به‌ تنهایی میسر نخواهد بود و با کمک همه مسئولان استانی و باشگاه‌ها سرعت این قطار را بیشتر می‌کنم. سعی می‌کنم به صورت ۲۴ساعته در خدمت هیات فوتبال باشم و امیدوارم بتوانیم تعامل خوبی با آموزش‌وپرورش، نیرو‌های مسلح و شهرداری تهران داشته باشیم. بحث استعدادیابی در رده‌های پایه از علائق من است و به‌شدت به این موضوع توجه می‌کنم.

او ادامه داد: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا قوانینی در بخش پایه دارند که می‌توانیم از این برنامه‌ها استفاده کنیم. تیم ما در فدراسیون فوتبال بحث استعدادیابی را در فدراسیون انجام داد و همان کار را در استان اجرا خواهیم کرد. به شما قول می‌دهم برای هر رده سنی‌مان برابر با تیم ملی یک تیم منتخب تهران خواهیم داشت.

ماجدی درباره مبارزه با فساد در هیات فوتبال بیان کرد: در مدت یک سال و نیم نمی‌شود تمام عیوب را حل کرد. با این حال تمام سعی‌مان را می‌کنیم به صورت علمی پیش برویم.

او درباره انتخاب تیم جدیدش در هیات فوتبال گفت: آدمی نیستم که با حذف پیش بروم و به دنبال تعاملم و در فدراسیون فوتبال هم این کار را انجام دادم. کسانی که با خط مشی ما هماهنگ باشند، در کنار ما هستند. بحث استعدادیابی در رده‌های پایه از علائق من است و به‌شدت به این موضوع توجه می‌کنم.

رییس جدید هیات فوتبال تهران درباره ادامه کارش در کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: کارم را در این سمت ادامه می‌دهم. ما باید مدیریت در تهران را در بخش‌های پایین تعریف کنیم. هر روز هفته باید کار کنیم و هیات فوتبال چیزی کمتر از فدراسیون فوتبال ندارد و باید نیروی بیشتری را جذب کنیم.

باشگاه خبرنگاران