از لیگ برتری که هفته‌ای یک‌بار برگزار می‌شود و یک تیم بعد از ۴۰ روز به میدان می‌رود، هیچ چیزی درنمی‌آید. هنوز هیچ‌کس در فدراسیون و تیم امید پیدا نشده که بابت نتایج خجالت‌آور تیم امید عذرخواهی کند و عجیب این‌که همین تیم با ۴ بازیکن بزرگسال به هنگ‌کنگ هم باخت و از بازی‌های آسیایی […]

- باز هم اثبات شد؛ فدراسیونی‌ها اهل عذرخواهی نیستند!

از لیگ برتری که هفته‌ای یک‌بار برگزار می‌شود و یک تیم بعد از ۴۰ روز به میدان می‌رود، هیچ چیزی درنمی‌آید. هنوز هیچ‌کس در فدراسیون و تیم امید پیدا نشده که بابت نتایج خجالت‌آور تیم امید عذرخواهی کند و عجیب این‌که همین تیم با ۴ بازیکن بزرگسال به هنگ‌کنگ هم باخت و از بازی‌های آسیایی حذف شد! همین بازی‌های آسیایی باعث لغو حداقل ۲ هفته از رقابت‌های لیگ برتر شد حالا هم اردوی اردن ۲ هفته دیگر را تعطیل می‌کند و اوایل آبان هم که دوباره لیگ قهرمانان آسیا را داریم و این یعنی تعطیلی دوباره مسابقات لیگ برتر.

از مرداد که لیگ برتر شروع شده، حتی سه هفته منظم برگزار نشده و خلاصه لیگ امسال شبیه همه‌چیز بوده به جز لیگ چه رسد به لیگ حرفه‌ای! کاملا مشخص است که مسئولان به فکر رفع تکلیف هستند و این را می‌شد از برگزاری سوپرجام هم متوجه شد.

کاش می‌شد اسم لیگ برتر را عوض کرد اما چیزی که مشخص است فدراسیون اقتداری ندارد و حتی زورش به یکسری از تیم‌ها هم نمی‌رسد. کمیته اخلاق برخی از تیم‌ها و اشخاص را ۱۰۰میلیون جریمه کرد اما بلافاصله ماجرای بازی پرسپولیس و گل‌گهر پیش آمد و مشخص شد که با جریمه و… هم نمی‌توان قانون را اجرا کرد. همین حالا سپاهان ۴۰میلیارد و پرسپولیس ۱۰میلیارد تومان جریمه شده‌اند اما آیا می‌توان ادعا کرد در فوتبال ایران قانون اجرا می‌شود و در نهایت حق به حق‌دار می‌رسد؟

منبع: خبـر ورزشی