این ۲ کشور پشت فلسطین را خالی کردند!
این ۲ کشور پشت فلسطین را خالی کردند!

فارس نوشت: در ادامه حمایت‌ کشورهای غربی از صهیونیست‌ها در پی عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت فلسطین، دولت آلمان اعلام کرد به طور موقت کمک‌های توسعه‌ای به فلسطین را متوقف می‌کند زیرا در حال بررسی کامل این کمک‌ها بعد از حملات اخیر علیه رژیم صهیونیستی است. به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت همکاری‌های اقتصادی و توسعه فدرال […]

- این ۲ کشور پشت فلسطین را خالی کردند!

فارس نوشت: در ادامه حمایت‌ کشورهای غربی از صهیونیست‌ها در پی عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت فلسطین، دولت آلمان اعلام کرد به طور موقت کمک‌های توسعه‌ای به فلسطین را متوقف می‌کند زیرا در حال بررسی کامل این کمک‌ها بعد از حملات اخیر علیه رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت همکاری‌های اقتصادی و توسعه فدرال آلمان اعلام کرد: (کمک‌ها) در حال بررسی است، موقتا تعلیق شده است. 

طبق این گزارش، این کمک‌ها شامل پروژه‌های نمک‌زدایی آب، امنیت غذایی و ایجاد شغل است و ۱۳۱ میلیون دلار بوده است. 

الکساندر شالنبرگ وزیر خارجه اتریش هم در حمایت از رژیم صهیونیستی اعلام کرد این کشور کمک‌ها به فلسطینیان که مجموع آن حدود ۲۰ میلیون دلار است را تعلیق می‌کند. 

«ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس هم امروز دوشنبه با اطمینان‌بخشی به رژیم صهیونیستی درباره حمایت‌ها تصریح کرد: «ما تمام حمایت‌هایی را که آن‌ها نیاز دارند ارائه خواهیم کرد تا مطمئن شویم اسرائیل می‌تواند از خود در برابر این نوع حملات دفاع کند».

همزمان با اعلام حمایت‌های کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی، حملات شدید امروز ارتش رژیم اشغالگر به نوار در محاصره غزه شدت گرفته است.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرده ۴۹۳ نفر در بمباران شدید مناطق مسکونی در غزه به شهادت رسیده‌اند. دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل در خاور نزدیک (آنروا) هم در اطلاعیه‌ای‌ گفت که تا آخرین ساعات روز گذشته (۱۶ مهر) بیش از ۱۲۳ هزار و ۵۳۸ نفر از ساکنان مجبور شده‌اند خانه‌های خود را در پی بمباران ترک کنند.

منبع: اطلاعات انلاین