سوپرایز دلچست برای هواداران استقلال در پیش است
سوپرایز دلچست برای هواداران استقلال در پیش است

خبرورزشی نوشت: استقلال از ابتدای فصل تاکنون هوادارانش را در هیچ کدام از دیدارهای داخلی خود به همراه نداشته است اما به نظر می‌رسد اتفاقات خوبی در این عرصه برای آبی پوشان و آبی دوستان در شرف وقوع است. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته استقلال ۲۸ مهر ماه باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار برود. […]

- سوپرایز دلچست برای هواداران استقلال در پیش است

خبرورزشی نوشت: استقلال از ابتدای فصل تاکنون هوادارانش را در هیچ کدام از دیدارهای داخلی خود به همراه نداشته است اما به نظر می‌رسد اتفاقات خوبی در این عرصه برای آبی پوشان و آبی دوستان در شرف وقوع است. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته استقلال ۲۸ مهر ماه باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار برود.

البته مقامات باشگاه درخواست کرده‌اند تا تقابل آبی پوشان با شاگردان محمود فکری یک روز دیرتر برگزار شود. در همین راستا استقلالی‌ها تاکید دارند با توجه به اینکه بازی پرسپولیس با گل گهر بدون هیچ مشکلی در حضور تماشاگران برگزار شد، مسابقه آنها با هوادار هم دلیلی ندارد پشت دربهای بسته برگزار شود و مجوز حضور هواداران باید برایش صادر شود تا جواد نکونام برای اولین بار تحت عنوان سرمربی استقلال در فصل جاری تماشاگران استقلال را روی سکوهای آزادی ببیند و بدون شک استقبال بسیار خوبی از او و تیمش به عمل خواهد آمد.

مدیران باشگاه استقلال تاکید دارند هیچ خبری مبنی بر اینکه بازی با هوادار بدون تماشاگر باشد به دست آنها نرسیده و با توجه به شرایط موجود، مسابقه آنها با تیم محمود فکری در حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

منبع: اطلاعات انلاین