شهادت ۲۶۰ کودک و ۲۳۰ زن فلسطینی طی روزهای گذشته در غزه
شهادت ۲۶۰ کودک و ۲۳۰ زن فلسطینی طی روزهای گذشته در غزه

آمار شهدای غزه از ۱۰۰۰ نفر گذشت و هر لحظه بر تعداد شهدای کودک و زنان شهید فلسطینیگردانهای قسام
ارتش رژیم صهیونیستی اضافه می‌شود.

 

به گزارش زیرنویس، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آمار شهدای کودک و زنان شهید نیز در فلسطین مدام در حال افزایش است.

براساس گزارش‎‌ها، تا کنون شهادت ۲۶۰ کودک و ۲۳۰ زن طی چهار روز اخیر به ثبت رسیده است و این آمار فاجعه بار ماهیت اهداف رژیم صهیونیستی را روشن می‌سازد.

از سوی دیگر فیلمی منتشر شده که در آن مادری که فرزندش در بمباران صهیونیست‌ها شهید شده است، سراسیمه و گریان سراغش را می‌گیرد و می‌گوید در آغوشش گرسنه جان داده است.

همچنین اشغالگران جنایتکار یک محله را کاملاً بر سر ساکنانش ویران و از بمب فسفری سفید هم استفاده کردند.

در ساعات بامدادی روز چهارشنبه، خبرنگار المیادین در غزه گزارش می‌دهد که آژیر خطر در شهرک‌های غزه به صدا درآمده و اوضاع بار دیگر ملتهب شده است.

گفته شده است که آثار تاریخی بسیاری از محله‌های غزه پس از یکسان شدن با خاک در نتیجه حملات مداوم اسرائیل از میان رفته است.

خبرنگار المیادین در غزه اعلام کرد که هواپیماهای جنگی اشغالگران یک پایگاه مقاومت در غرب شهر خان یونس را هدف قرار دادن

براساس گزارش‌ها، خانه پدر فرمانده القسام، محمد الضیف نیز هدف قرار گرفت و برادرش به شهادت رسید و هنوز اعضای خانواده او زیر آوار هستند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر در ایست بازرسی حوره در شمال کرانه باختری زخمی شد.

همزمان وزارت بهداشت غزه اعلام کرد شمار شهدای غزه به ۹۰۰ نفر رسیده است.

طبق اعلام این وزارتخانه، ۴۶۰۰ نفر نیز بر اثر حملات کور رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

در چهارمین روز از نبرد طوفان الاقصی، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین با بمباران مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد. این در حالیست که تحلیلگران صهیونیست نسبت به احتمال طولانی شدن جنگ علیه نوار غزه و وقوع یک جنگ چندجانبه هشدار داده‌اند.

از سوی دیگر، گردان‌های قسام پس از پایان اولتیماتوم داده‌شده به شهرک‌نشینان صهیونیست در عسقلان، حملات موشکی بی‌سابقه‌ای را به این شهرک صهیونیستی انجام داد و اعلام کرد که اگر اشغالگران سیاست آواره‌سازی غیرنظامیان فلسطینی را متوقف نکنند، موشک‌باران عسقلان تا اخراج کامل شهرک‌نشینان ادامه خواهد یافت و پس از اخراج آنان مقاومت به سراغ دیگر شهرک‌ها خواهد رفت.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که بر اثر حملات موشکی مقاومت به شهرک صهیونیستی عسقلان چندین صهیونیست به هلاکت رسیده یا زخمی شده‌اند.

خبرگزاری سما اعلام کرد که در جریان این حملات سنگین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از خودروهای نظامی خود پیاده شده و در خیابان‌های عسقلان در حالت درازکش پناه گرفته‌اند.

پیشتر ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرده بود: تا ساعت ۵ عصر امروز به وقت محلی به ساکنان شهر عسقلان مهلت می‌دهیم تا آن را ترک کنند.

سخنگوی قسام بیان کرد: در واکنش به جنایت کوچاندن مردم ما از سوی دشمن و وادار کردن آنها به خروج از منازلشان در برخی مناطق در غزه، ما به ساکنان شهر عسقلان اشغالی تا ساعت ۵ عصر به وقت محلی فرصت می‌دهیم تا از آنجا بروند.

منابع فلسطینی ساعاتی پیش با انتشار تصاویری از آغاز حملات موشکی مقاومت فلسطین به عسقلان در پی پایان مهلت تعیین شده از سوی ابوعبیده سخنگوی قسام خبر داده بودند.

منبع: مـهر