میرشاد ماجدی ۲۷ رای، مهرداد سراجی سه رای و مجید کیومرثی ۱۶ رای کسب کردند و با اکثریت آرا، میرشاد ماجدی رییس هیات فوتبال استان تهران شد. هیات فوتبال پایتخت نهاد مهمی است و حضور تمام مدیران ارشد فوتبال در محل رای گیری گواهی است بر این اهمیت. این برای دومین بار است که «میرشاد […]

- سرپرست سابق فدراسیون رئیس فوتبال پایتخت شد/ تکرار خاطره روز تاریخی فدراسیون فوتبال

میرشاد ماجدی ۲۷ رای، مهرداد سراجی سه رای و مجید کیومرثی ۱۶ رای کسب کردند و با اکثریت آرا، میرشاد ماجدی رییس هیات فوتبال استان تهران شد. هیات فوتبال پایتخت نهاد مهمی است و حضور تمام مدیران ارشد فوتبال در محل رای گیری گواهی است بر این اهمیت.

این برای دومین بار است که «میرشاد ماجدی» در یک انتخابات «مهرداد سراجی» را شکست می‌دهد. ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ وقتی «شهاب عزیزی خادم» از ریاست فدراسیون فوتبال عزل شد، اعضای هیئت رئیسه باید یک سرپرست انتخاب می‌کردند.

آن روزها در فوتبال کسی نبود که نامی به جز مهرداد سراجی را برای این صندلی در نظر داشته باشد. همه مطمئن بودند که او سرپرست فدراسیون فوتبال می‌شود و تقریباً هم همه چیز آماده بود اما وقتی اعضا از جلسه بیرون آمدند، نام میرشاد ماجدی اعلام شد و هنوز هم کسی نمی‌داند که ماجدی بدون شانس چطور به این صندلی رسید!

در انتخابات هیئت فوتبال تهران هم ‌نام‌های مطرح‌تری ثبت نام کرده بودند؛ از صادق درودگر تا سهیل مهدی و کمتر کسی به میرشاد فکر می‌کرد و او اتفاقاً خیلی دیر ثبت نام کرد اما با رای قاطع اکثریت انتخاب شد.

این دومین باخت مدیرعامل سابق سایپا به عضو سابق هیئت مدیره استقلال بود.

منبع: خبـر ورزشی