به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مونا نوریان در پایان اردوی مشترک تیم تنیس بانوان ایران و روسیه تاکید کرد: یکی از بهترین اردو‌های بانوان را در این مدت شاهد بودیم و شرایط میزبانی و کیفیت زمین‌ها بسیار خوب بود. با حمایت فدراسیون و تلاش‌های فرشاد صفتی به عنوان مدیر تیم‌های ملی، اردوی […]

- حداقل انتظار ما حضور در فینال رقابت‌های تنیس چین است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مونا نوریان در پایان اردوی مشترک تیم تنیس بانوان ایران و روسیه تاکید کرد: یکی از بهترین اردو‌های بانوان را در این مدت شاهد بودیم و شرایط میزبانی و کیفیت زمین‌ها بسیار خوب بود. با حمایت فدراسیون و تلاش‌های فرشاد صفتی به عنوان مدیر تیم‌های ملی، اردوی خوبی برگزار شد و با تلاش‌ها و ارتباطات امیر برقعی مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیایی میانه، پولینا مرنکوا (مربی – بازیکن ازبکستانی) که یکی از گزینه‌های کمک به تیم ایران بود در این اردو حاضر شد که بدون شک کمک شایانی به تنیسور‌های ایرانی کرد که امیدواریم در مسابقات پیش رو نتایج آن را ببینیم.

وی خاطر نشان کرد: تیم ملی تنیس روسیه با تیمی کامل و با ۴ تنیسور شناخته شده، کادر پزشکی و مربیان بدنساز خود راهی ایران شد که در این مدت، اردوی مشترک خود را در گیلان برگزار کردیم که جا دارد در این میان از همه دست‌اندرکاران فدراسیون و مسئولان تنیس گیلان نیز تقدیر و تشکر کنم چرا که همه امکانات برای میزبانی در بهترین شرایط در نظر گرفته شده بود و هیچ کمبودی از این بابت احساس نکردیم. از سویی دیگر در تیم ایران نیز مربی بدنساز، مربی تغذیه و همه عواملی که لازم بود را در اختیار داشتیم که این حمایت‌ها موجب رشد و رونق بیشتر تنیس می‌شود و انگیزه بازیکنان را نیز افزایش خواهد داد.

او یادآور شد: با توجه به این شرایطی که اردو‌های تیم ملی برگزار می‌شود توقع ما از بچه‌ها این است حداقل در بین دو تیم برتر بیلی جین‌کینگ‌کاپ باشیم تا به گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه صعود کنیم. در این میان نقش خانواده‌ها نیز بسیار پررنگ است چراکه بخشی از این کار مهم بر دوش آن‌ها بوده و درخواست داریم مثل همیشه فضایی آرام را برای قهرمانان کشورمان در بیرون از اردو‌ها و مسابقات فراهم کنند تا انشالله با تلاش تیمی و خردجمعی بتوانیم در رقابت‌های بیلی جین‌کینگ‌کاپ بحرین نتایج قابل قبولی را کسب کنیم. از ورزشکاران هم انتظار داریم در این مدت از دل و جان مایه گذاشته و تنها به موفقیت و پیروزی فکر کنند چرا که شایستگی دارند تا در این مسابقات موفق شوند.

گفتنی است اردوی مشترک تیم تنیس بانوان ایران با روسیه در شرایطی در رشت برگزار شد که مشکات الزهرا صفی، یاسمن یزدانی، نیلی عطفی، کیمیا ثاقب طهرانی و هانا سلطانی در آن حضور داشتند. این تیم با هدایت مونا نوریان و با ۴ تنیسور، ۲۱ این ماه راهی رقابت‌های بحرین می‌شود تا در رقابت‌های بیلی جین کینگ کاپ به میدان برود. این مسابقات ۲۶ تا ۲۹ مهرماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است تیم‌های ایران، ویتنام، تاجیکستان، لائوس، برونئی، مالدیو، قرقیزستان، بحرین، بوتان، عراق، ماکائو، عربستان، قطر و نپال در این بازی‌های حضور دارند که دو تیم برتر جواز حضور در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا