هری مگویر فاش کرد که دیوید بکام پس از حادثه جهنمی اسکاتلند با او تماس گرفت. این مدافع میانی در نیمه دوم پیروزی ۳-۱ ماه پیش انگلیس در همپدن پارک وارد زمین شد، اما یک گل به خودی زد و هر بار که توپ را لمس می‌کرد مورد تمسخر هواداران میزبان قرار می‌گرفت. این اتفاقی […]

- یک تماس تلفنی مهم از دیوید بکام/ او واقعا باشخصیت است؛ تحت‌تأثیر قرار گرفتم

هری مگویر فاش کرد که دیوید بکام پس از حادثه جهنمی اسکاتلند با او تماس گرفت. این مدافع میانی در نیمه دوم پیروزی ۳-۱ ماه پیش انگلیس در همپدن پارک وارد زمین شد، اما یک گل به خودی زد و هر بار که توپ را لمس می‌کرد مورد تمسخر هواداران میزبان قرار می‌گرفت.

این اتفاقی تکان‌دهنده در دوره بسیار دشوار ستاره منچستریونایتد بود و او همچنین در رسانه‌های اجتماعی نیز مورد آزار و اذیت قرار گرفت. اما این اتفاق باعث شد بکام که یکی از قهرمانان دوران کودکی مگوایر بود، با او تماس بگیرد.

مگوایر فاش کرد: «پس از بازی اسکاتلند با دیوید صحبت کردم، او با من تماس گرفت و واقعا نشانه محبت او بود و من ممنونش هستم. این تماس برایم خیلی اهمیت داشت. در طول زندگی حرفه‌ای‌ام همواره درباره دیوید بکام صحبت کرده‌ام، اینکه وقتی نوجوان بودم به او نگاه می‌کردم. متأسفانه من نتوانستم به اندازه او در جناح راست گلزنی کنم و پاس گل بدهم. اما او الگوی بزرگی برایم بود. این نشان می‌دهد که او چقدر با شخصیت است که با من تماس می‌گیرد و به من پیام می‌دهد. واقعاً از آن قدردانی می‌کنم. واقعاً تحت تاثیر قرار گرفتم.»

بکام پس از دریافت کارت قرمز مقابل آرژانتین در جام جهانی ۱۹۹۸ تبدیل به دشمن شماره ۱ انگلیسی‌ها شد و دوران فوق‌العاده سختی را پشت سر گذاشت. او موفق شد ورق را برگرداند و به شاهکارهایی که پیش از آن تورنمنت سرنوشت‌ساز به دست آورده بود، ادامه دهد و در تیم‌های انگلیس، یونایتد، رئال مادرید، لس‌آنجلس گلکسی، میلان و پاری‌سن‌ژرمن دورانی درخشانی داشته باشد.

خود مگوایر در طول دوران حرفه‌ای‌اش موفقیت‌های زیادی داشت و بکام از او خواست که آنها را فراموش نکند. مگوایر ادامه داد: «مهم‌ترین کاری که او انجام داد این بود که لحظات بزرگی که داشته‌ام را به من یادآوری کند. او هم در چنین موقعیت‌هایی بوده و می‌داند که چگونه است. با تماشای مستند بکام نمی‌توانستم باور کنم که او در آن زمان چه دوران سختی را پشت سر گذاشت. در این مستند گری نویل در مورد انعطاف‌پذیری بکام صحبت می‌کند. فکر می‌کنم او الگوی بزرگی برای بسیاری از فوتبالیست‌ها است، به‌ویژه در دوران من.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی