پس از کسر امتیاز از تیم سپاهان انتظار و توقع این می‌رفت که کم کم از دیگر تیم ها که به نوعی سقف قرارداد بازیکنان خود را رعایت نکرده‌اند و به قولی این قانون را با انواع تبصره ها و ماده هایش دور زده‌اند هم امتیازی کسر شود که اینبار نوبت به پرسپولیس رسید. هر […]

- کلوب| پس از کسر امتیاز سپاهان و پرسپولیس، حالا نوبت استقلال است؟

پس از کسر امتیاز از تیم سپاهان انتظار و توقع این می‌رفت که کم کم از دیگر تیم ها که به نوعی سقف قرارداد بازیکنان خود را رعایت نکرده‌اند و به قولی این قانون را با انواع تبصره ها و ماده هایش دور زده‌اند هم امتیازی کسر شود که اینبار نوبت به پرسپولیس رسید.

هر چند دلیل کسر تنها یک امتیاز از پرسپولیس به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد بازیکنانش نبوده که اگر چنین می‌بود طبیعتا همچون تیم سپاهان بیشتر از یک امتیاز باید از این تیم کسر می‌شد پس کسر تنها یک امتیاز از پرسپولیس دلیلی به جز سقف قرارداد داشت.

حال باز دیگر تیم ها در انتظار نشسته‌اند تا کم کم از تمامی‌تیم های بالای جدول امتیاز کسر شود، به همین خاطر بسیاری می‌گویند نوبتی هم که باشد حالا نوبت استقلال است که شامل کسر امتیاز شود و بین یک تا چهار امتیاز از این تیم هم امتیاز کم شود.

اما هنوز نمی‌دانیم که دیگر دلیل توقع کسر امتیاز از تیم استقلال که به تازگی به صدر جدول رسیده است چیست؟ آیا این تیم که اینقدر در مورد رقم قرارداد بازیکنان خود محتاط است شامل قانون عدم رعایت سقف قرارداد می‌شود که خب طبیعتا چنین نخواهد بود..

پس طبیعتا اگر هیچ دلیل دیگری برای کسر امتیاز از تیم استقلال نباشد نمی‌توان صراحتا این تیم را متهم به عدم رعایت قوانین کرد، تیمی که خود چوب ندانم کاری ها و بی مبالاتی های مدیران خود را در طی چند فصل گذشته خورده است و در این فصل دیگر تصمیم ندارد که اتفاق تازه و عجیب و وحشتاک دیگری را با عنوان کسر امتیاز از تیمش ببیند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی