سرهنگ علیرضا دلیری در گفت‌وگو با خبرنگار زیرنویس در کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع تیراندازی در یکی از قهوه خانه های سطح شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۳ تعاون پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی، اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی […]

سرهنگ علیرضا دلیری در گفت‌وگو با خبرنگار زیرنویس در کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع تیراندازی در یکی از قهوه خانه های سطح شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۳ تعاون پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی، اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی عامل تیراندازی آغاز و موفق شدند این فرد که به سمت آن ها نیز تیراندازی کرد را در عملیاتی دستگیر کنند.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه عامل تیراندازی در بازجویی ها انگیزه اش را اختلافات شخصی با صاحب قهوه خانه عنوان کرد، یادآور شد: در این تیراندازی علاوه بر اینکه یک نفر به صورت سطحی آسیب دید، خساراتی نیز به مغازه وارد شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت با تیغه خشاب و ۶ عدد گلوله، از معرفی عامل تیراندازی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

حسین مسکنه/ کرمانشاه

 

منبع خبر: رکنـا