به گزارش زیرنویس، تهرانسر نام محله‌ای در غرب تهران است که از شمال به بزرگراه شهید لشکری و محله شهرک آزادی و از جنوب به بزرگراه فتح و از شرق به فرودگاه مهرآباد و محله شهرک آسمان و از غرب به بزرگراه آیت الله مهدوی کنی و محله شهرک استقلال و شهرک دریا محدود شده‌است. […]

به گزارش زیرنویس، تهرانسر نام محله‌ای در غرب تهران است که از شمال به بزرگراه شهید لشکری و محله شهرک آزادی و از جنوب به بزرگراه فتح و از شرق به فرودگاه مهرآباد و محله شهرک آسمان و از غرب به بزرگراه آیت الله مهدوی کنی و محله شهرک استقلال و شهرک دریا محدود شده‌است. اگر قصد اجاره یک خانه در تهرانسر را دارید، گزارش امروز زیرنویس را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه در تهرانسر با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک واحد تهرانسر را دارید، یک واحد ۷۸ متری ۱۳ ساله که انباری،آسانسور دارد را با رهن ۲۰۰ میلیونی و اجاره ۱۰ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در تهرانسر هستید می‌توانید یک خانه ۵۸ متری که یک اتاق خواب و انباری،آسانسور،پارکینگ دارد را با رهن کامل ۵۰۰ میلیون تومانی در تهرانسر کرایه کنید.

اگر واحدی در تهرانسر مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۷۵ متری است و دو خوابه و پارکینگ،انباری،آسانسور دارد در با رهن ۵۵۰ میلیون تومانی در تهرانسر برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در تهرانسر با متراژ ۵۵ متر در حالی که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۷۰ میلیونی و اجاره ۱۱ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

برای اجاره واحد بزرگ تر در تهرانسر یک واحد با متراژ ۱۰۵ متر که دو اتاق خواب و انباری،پارکینگ،آسانسور دارد را می توانیدبا پول پیش ۴۰۰ میلیون و اجاره ۹ میلیون تومانی کرایه کنید.

اگر واحدی با متراژ ۴۵ متری مد نظر دارید، باز یک واحد ۱۵ ساله در تهرانسر که یک اتاق خواب و انباری دارد را با رهن کامل ۳۵۵ میلیون تومانی در تهرانسر قیمت گذاری شده است.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه در تهرانسر به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه تهرانسر
محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان)
تهرانسر ۱۰۵ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۷ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹٬۰۰۰٬۰۰۰
تهرانسر ۷۸ ۱خوابه،انباری،آسانسور ۱۳۸۹ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰
تهرانسر ۵۸ ۱خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۴ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
تهرانسر ۷۵ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۸۷ ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
تهرانسر ۵۵ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۳ ۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰
تهرانسر ۸۷ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۲ ۹۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰
تهرانسر ۸۹ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۵ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
تهرانسر ۴۵ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۷ ۳۵۵٬۰۰۰٬۰۰۰