دردسر ادامه دار برای نکونام و خطیر
دردسر ادامه دار برای نکونام و خطیر

مدیر عامل و سرمربی استقلال همچنان باید از بازیکنان تیمشان تخفیف بگیرند تا شرایط حضور رسمی مهاجم آرژانتینی در این تیم فراهم شود.

 

علی خطیر بار دیگر بحث تخفیف گرفتن از بازیکنان استقلال را مطرح کرد و گفت من خجالت می‌کشم از بازیکنان استقلال تخفیف بگیرم چون آنها پول فصل قبل خود را هم کامل نگرفته‌اند. خطیر حق دارد چون می‌خواهد تیمش را اداره کند و البته به خاطر قراردادهای عجیب فصل گذشته او هم تاوان پس می‌دهد اما به بازیکنان استقلال هم باید حق داد. آنها که به زور اسلحه قرارداد نبسته‌اند. یکی پیدا شده و قراردادهای ۸، ۹ میلیاردی را تا ۲۰ و حتی ۲۴ میلیارد بالا برده و حالا دردسرش برای نکونام و خطیر است. جواد هم خیلی دوست داشت مهره‌های مورد نظرش را جذب کند اما به خاطر سقف بودجه و همان قراردادهای عجیب و غریب نتوانست. ا

گر نکونام تیم مورد نظر را می‌بست الان نصف این تیم فعلی استقلال عوض شده بود و خیلی از این بازیکنان که فیکس هستند اصلاً در لیست هم نبودند! در واقع خطیر و نکونام تاوان فصل گذشته را پس می‌دهند، همان‌طور که حجت کریمی و فتح‌ا…زاده هم پس دادند. حالا هم بازیکنان استقلال حق دارند، البته اگر آنها واقعاً استقلال را دوست دارند (نه در حرف و در فضای مجازی) باید همکاری کنند. اینکه آنها هنوز از فصل گذشته طلب دارند و باید تمام پول‌شان را بگیرند حرف کاملاً درستی است اما اینکه باید همکاری کنند هم انتظار بی‌جایی نیست و به هر حال باید یک جایی تعصب خود به استقلال را نشان بدهند.

البته باشگاه باید ابتدا بابت فصل گذشته با انها تسویه حساب کند و بعد انتظار تخفیف داشته باشد. بازیکنان استقلال می‌گویند ما هنوز بابت فصل قبل ۴۰ درصد طلب داریم اما انتظار دارند بابت فصل جدید تخفیف بدهیم در حالی که ۱۰ درصد از پول فصل جدید را گرفته‌ایم. این حرف آنها هم منطقی است ولی نکته اینجاست که مشکلات استقلال همه ریشه در گذشته دارد. اگر فصل گذشته قراردادهای معقولی بسته می‌شد الان بازیکنان تسویه حساب کرده بودند و چه بسا تخفیف هم می‌دادند. این‌طوری نکونام و خطر هم نفس راحتی می‌کشیدند اما استقلال حداقل تا یک سال دیگر چوب قراردادهای عجیب فصل گذشته را می‌خورد. در هر تیمی اگر ستاره‌ها پول خوب بگیرند چیز عجیبی نیست اما اینکه بازیکن معمولی هم ناگهان قراردادش به ۱۸ میلیارد برسد همان اتفاقی می‌افتد که در استقلال افتاد.

منبع: خبـر ورزشی