رونمایی از ستاره جدید لیگ عربستان
رونمایی از ستاره جدید لیگ عربستان

به رغم رسمی نشدن قرارداد جسی لینگارد با باشگاه عربستانی الاتفاق، او امشب در بازی دوستانه تیم استیون جرارد از ابتدا به میدان می‌رود.

 

جسی لینگارد، ملی‌پوش سابق انگلیس که سابقه بازی در باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر این کشور را دارد از ماه سپتامبر بازیکن آزاد است.

او اخیرا در تمرین باشگاه الاتفاق عربستان شرکت کرد. لینگارد هنوز با این باشگاه قرارداد رسمی امضا نکرده، ولی قراردادی تمرینی با الاتفاق بسته که به او اجازه می‌دهد در تمرین‌های این تیم زیر نظر استیون جرارد شرکت کند.

الاتفاق امشب در یک بازی دوستانه مقابل الخالدیه به میدان رفته و نام جسی لینگارد در ترکیب نهایی استیون جرارد حضور داشت. رسانه‌های عربستانی می‌گویند این نشان می‌دهد ستاره انگلیسی که بازیکن آزاد است به زودی با قراردادی رسمی بازیکن الاتفاق خواهد شد.

در صورت پیوستن رسمی جسی لینگارد به الاتفاق او سومین بازیکن انگلیسی است که در ماه‌های اخیر به این تیم پیوسته است. جردن هندرسون و دمارای گری دو ستاره انگلیسی‌ای هستند که در حال حاضر پیراهن الاتفاق را به تن می‌کنند.

استیون جرارد از زمان به دست گرفتن سکان هدایت الاتفاق تنها به جذب بازیکنان انگلیسی بسنده نکرده و امسال تابستان جورجینیو واینالدوم هلندی و موسی دمبله هم به این تیم پیوستند.

جسی لینگارد فصل گذشته با پیراهن ناتینگهام فارست به میدان می‌رفت، ولی در پایان فصل قراردادش تمدید نشد تا بازیکن آزاد شود. او سابقه پوشیدن پیراهن منچستریونایتد را هم دارد.

باشگاه خبرنگاران