درویش: سپاهان ۱۸ تخلف دارد و ما تخلف نصفه و نیمه!
درویش: سپاهان ۱۸ تخلف دارد و ما تخلف نصفه و نیمه!

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید ۱۳ تیم لیگ برتری در قراردادها تخلف داشته‌اند و باید به همه آنها رسیدگی بشود.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در خصوص کسر یک امتیاز از پرسپولیس و بحث تخلفات تیم‌های دیگر در سقف قرارداد بیان کرد: چون خود سازمان لیگ و کمیته مربوطه گفتند ۱۳ تا از تیم‌های لیگ تخلف داشته‌اند، ما می‌گوییم اگر بناست که رسیدگی شود، تیم‌هایی که تخلف کرده‌اند، جهت اینکه برای اذهان عمومی روشن بشود، همه تیم‌ها را بررسی کنند. چراکه خودشان تشویش اذهان عمومی به وجود می‌آورند. خوب است همه تیم‌ها بررسی شود که سوء تعبیری به وجود نیاید.

او در پاسخ به اینکه از همه این تیم‌ها شکایت کرده‌اند گفت: احتیاج به شکایت ندارد. مثل این می‌ماند که یکی دست در جیب یکی می‌کند و بگویید برو کلانتری شکایت کن. وقتی می‌بینی باید جلوگیری کنی.

درویش با اشاره به تخلفات سپاهان ادامه داد: پیرامون قصه‌ای که برای ما تخلف نوشته‌اند، گوشه‌ای از دفاعیه ما را قبول داشتند و مستندات‌مان را می‌آوریم‌. خداکند منطورشان این نباشد که چون می‌خواهند تخلفات یکی را نادیده بگیرند بگویند چون این یکی حل شد، بقیه هم حل شود‌. اساس جرائم باید منطبق بر تخلف باشد. وقتی در دادخواست آنها ۱۸ تخلف وجود دارد چرا ۴ امتیاز کم می‌شود و ما با یک تخلف یک امتیاز؟ باید یک تعادلی باشد. آن یک تخلف ماهم نصفه و نیمه است. مسئولین باید در دادن آرا طوری رفتار کنند که شائبه به وجود نیاورند.

او در مورد ۴۰ میلیارد جریمه سپاهان و ۱۰ میلیارد جریمه مالی پرسپولیس با کنایه گفت: ما اگر نمی‌توانیم اسپانسر پیدا کنیم، الحمدالله ارکان فدراسیون توانستند یک راهی برای درآمدزایی پیدا کنند. حتما راهش را معرفی می‌کنند که از کجا این منابع جریمه باید تامین بشود.

منبع :ورزش ۳