گفته می‌شد که کریستیانو رونالدو تصمیم دارد بعد از یورو ۲۰۲۴ کفش‌های خود را آویزان کند اما طبق گزارش‌های جدید این اسطوره بازی در جام‌جهانی ۲۰۲۶ را هم مد نظر دارد.

با وجود اینکه کریستیانو رونالدو اکنون ۳۸ سال سن دارد، هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت یا افول به عنوان یک فوتبالیست در او دیده نمی‌شود. او این فصل را در النصر عربستان طوفانی شروع کرده و تنها در ۸ بازی ۱۰ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل ارسال کرده است.

رونالدو همچنان خود را در اوج می‌داند، به طوری که طبق گزارش «موندو دپورتیوو» تصمیم گرفته برنامه‌هایش برای بازنشستگی را به عقب بیاندازد. پیش از این انتظار می‌رفت که او کفش‌هایش را پس از یورو ۲۰۲۴ آویزان کند، اما اکنون می‌خواهد تا سال ۲۰۲۷ به بازی ادامه دهد. رونالدو از النصر می‌خواهد که قرارداد جدیدی تا سال ۲۰۲۷ به او ارائه بدهد به این دلیل که می‌خواهد حداقل تا جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکای شمالی به فوتبال ادامه دهد و در ششمین جام‌جهانی دوران حرفه‌ای خود نیز حضور داشته باشد.

اینکه آیا رونالدو واقعاً تصمیم به انجام این کار می‌گیرد یا خیر بعدا مشخص می‌شود، اما این موضوع گواهی بر ذهنیت و ویژگی‌های فیزیکی بازیکن سابق رئال مادرید است که خود را تا دهه ۴۰ سالگی نیز در اوج آمادگی برای بازی فوتبال می‌بیند.

بیشتر بخوانید:

کریستیانو رونالدو

منبع: خبـر ورزشی