زین‌الدین زیدان به شایعات اخیر درباره بازگشتش به دنیای مربیگری واکنش نشان داد.

 

زین‌الدین زیدان به شایعات اخیر درباره بازگشتش به دنیای مربیگری واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، زین‌الدین زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد تاکنون هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته است. او با آنکه پیشنهاد‌هایی در این مدت داشته، اما فعلا تصمیمی برای بازگشت به مستطیل سبز نگرفته است.

در دیدار نمادین شب گذشته بین اسطوره‌های یوونتوس به مناسب صدمین سالگرد تاسیس این باشگاه، ستاره‌های بزرگی حضور داشتند.

این دیدار در قالب تیم‌های زین الدین زیدان مقابل آلساندرو دل پیه‌رو برگزار شد. زیدان ابتدا هنگام ورود به زمین مورد تشویق قرار گرفت. او پس از تعویض، اظهاراتی را بیان کرد.

این مربی فرانسوی به اسکای اسپورت گفت:”مهم‌ترین چیز حضور در اینجا کنار این افراد است. همراهی با خانواده یوونتوس، این بهترین چیز است. هر از گاهی لازم است، من خوشحالم که اینجا در کنار بازیکنان یوونتوس هستم. ”

زیدان بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ بیش از ۲۰۰ بازی برای یوونتوس انجام داد. او پس از آویختن کفش‌هایش، ماجراجویی جدیدی را به عنوان مربی آغاز کرد و سه قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان اروپا را با رئال مادرید به دست آورد. با این حال، او اکنون تیمی ندارد.

زیدان درباره شایعات بازگشت به مربیگری گفت:”نیمکت؟ فعلاً هیچی، من مثل کونته از خانواده‌ام لذت می‌برم. بعداً خواهیم دید چه می‌شود. تا زمانی که مربی هستم همیشه صحبت خواهیم کرد، سپس خواهیم دید. ”

او ادامه داد: شایعات همواره با من بوده است. فعلا هیچ اتفاقی رخ نداده است و با هیچ تیمی توافق نکرده‌ام.

بهترین روز‌های زیدان چه به عنوان سرمربی و چه به عنوان بازیکن در رئال مادرید رقم خورد. او در دوره نخست حضورش در رئال مادرید به عنوان سرمربی توانست این تیم را به سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا برساند تا یک رکورد تاریخی را ثبت کند.

منبع: ایسـنا