قیمت میلگرد و پروفیل‌های این شرکت نسبت به دیگر تولیدکنندگان بسیار مناسب بوده و در عین حال کیفیت محصولات بسیار بالا هستند. امکانات تولیدی پیشرفته این شرکت و تیم متخصص آنها، باعث شده تا نیازهای متنوع مشتریان در صنایع مختلف را برآورده کنند. فولاد مهر سهند انواع پروفیل‌های فولادی برای کاربردهای ساختمانی، صنعتی یا […]

 

قیمت میلگرد و پروفیل‌های این شرکت نسبت به دیگر تولیدکنندگان بسیار مناسب بوده و در عین حال کیفیت محصولات بسیار بالا هستند.

امکانات تولیدی پیشرفته این شرکت و تیم متخصص آنها، باعث شده تا نیازهای متنوع مشتریان در صنایع مختلف را برآورده کنند.

فولاد مهر سهند انواع پروفیل‌های فولادی برای کاربردهای ساختمانی، صنعتی یا معماری و میلگردهای ساده و آجدار را تولید می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این شرکت، با ما همراه باشید.

پیشینه شرکت فولاد مهر سهند

شرکت فولاد مهر سهند در شهرک صنعتی سلیمی در حدود ۳۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است. این شرکت در حال حاضر به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو لوله و پروفیل فولادی در کشور می‌باشد.

این کارخانه که در سال ۱۳۸۷ در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار شروع به کار کرد، در اردیبهشت ‌۱۳۸۸ به بهره برداری رسید. قیمت پروفیل و میلگردهای این شرکت بسیار مناسب می‌باشد.

در طول سال‌های فعالیت خود، ظرفیت این کارخانه به طور قابل توجهی افزایش یافته و اکنون ظرفیت تولید اسمی آن برای تولید انواع لوله‌ها و پروفیل‌های فولادی، ۳۲۰۰۰۰ تن در سال است.

علیرغم چالش‌های تجاری و تحریم‌ها، شرکت فولاد مهر سهند در راستای اشتغال‌زایی، حفظ محیط زیست، ایمنی و رفاه کازیرنویسن و همچنین همکاری با سایر تولیدکنندگان، عملکردی بینظیر ارائه کرد.

وضعیت صادرات و تولید شرکت

فولاد مهر سهند به عنوان صادرکننده پیشرو در بخش غیرنفتی، به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است. این شرکت با افتخار کالاهای ایرانی را به آسیا و اروپا صادر می‌کند و در سطح جهانی شناخته می‌شود.

فولاد مهر سهند به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در کشور در زمینه تولید لوله و پروفیل فولادی تخصص دارد. این شرکت با داشتن نمایندگی‌های متعدد در سراسر جهان، جوایز و تقدیرنامه‌های متعددی را برای عملکرد استثنایی خود در زمینه‌های مختلف از جمله صادرات، دریافت کرد.

فولاد مهر سهند طی سالیان گذشته محصولات خود را به بیش از ۲۰ کشور جهان صادر کرده است. این شرکت به عنوان یک صادرکننده برتر، از سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۱۷ سال تجربه دارد.

قیمت پروفیل‌های تولیدی فولادمهر سهند

در شرکت فولادمهر سهند، پروفیل‌های فلزی در ابعاد مختلف تولید می‌شوند. قیمت این محصولات، برحسب کیلوگرم حساب می‌شود.

همچنین، قیمت پروفیل‌های فلزی این شرکت ثابت نبوده و به نسبت عوامل زیر، دچار تغییرات و نوساناتی خواهد شد:

  • فرایند تولید
  • کیفیت ساخت
  • فروشنده محصول
  • نوسانات ارزی
  • بازار عرضه و تقاضا

در صورتی که محصولات این شرکت را از فروشنده‌های دیگر و به طور غیرمستقیم تهیه کنید، باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید. لذا توصیه می‌کنیم که پروفیل‌ها و قوطی‌های پروفیلی مورد نظر را به طور مستقیم از کارخانه بخرید.

در جدول زیر ابعاد مختلف پروفیل‌های فولادی این شرکت را به همراه آخرین قیمت آنها بر حسب کیلوگرم، درج کرده‌ایم. (آپدیت مهر ماه ۱۴۰۲) برای استعلام قیمت روز میلگرد و پروفیل مستقیما از طریق لینک زیر به سایت فولاد مهر سهند (مهر استیل) مراجعه نمایید.





























سایز

حالت(متر)

ضخامت

آخرین قیمت (ریال)

نام محصول

۸۰*۸۰

۶

۵

۳۳۷,۶۲۰

پروفیل صنعتی  ۸۰*۸۰  ۵   ۶ متری

۹۰*۹۰

۶

۵

۳۳۷,۶۲۰

پروفیل صنعتی  ۹۰*۹۰  ۵   ۶ متری

۱۰۰*۱۰۰

۶

۵

۳۳۷,۶۲۰

پروفیل صنعتی  ۱۰۰*۱۰۰  ۵   ۶ متری

۱۲۰*۱۲۰

۶

۵

۳۳۷,۶۲۰

پروفیل صنعتی  ۱۲۰*۱۲۰  ۵   ۶ متری

۱۴۰*۱۴۰

۶

۵

۳۳۷,۶۲۰

پروفیل صنعتی  ۱۴۰*۱۴۰  ۵   ۶ متری

۱۰۰*۱۰۰

۶

۶

۳۳۷,۶۲۰

پروفیل صنعتی  ۱۰۰*۱۰۰  ۶   ۶ متری

۱۲۰*۱۲۰

۶

۶

۳۳۷,۶۲۰

پروفیل صنعتی  ۱۲۰*۱۲۰  ۶   ۶ متری

۶۰*۱۲۰

۶

۶

۳۳۷,۶۲۰

پروفیل صنعتی  ۱۲۰*۶۰  ۶   ۶ متری

۱۴۰*۱۴۰

۶

۶

۳۳۷,۶۲۰

پروفیل صنعتی  ۱۴۰*۱۴۰  ۶   ۶ متری

۲۵۰*۱۵۰

۶

۶

۳۳۷,۶۲۰

پروفیل صنعتی  ۲۵۰*۱۵۰  ۶   ۶ متری

۸۰*۸۰

۶

۴

۳۴۸,۶۳۰

پروفیل صنعتی ۸۰*۸۰  ۴    ۶ متری

۱۰۰*۱۰۰

۶

۴

۳۴۸,۶۳۰

پروفیل صنعتی ۱۰۰*۱۰۰  ۴    ۶ متری

۱۵۰*۱۵۰

۱۲

۴

۳۴۸,۶۳۰

پروفیل صنعتی ۱۵۰*۱۵۰  ۴    ۱۲متری

۶۰*۶۰

۶

۵

۳۷۱,۵۶۰

پروفیل صنعتی ۶۰*۶۰  ۵    ۶ متری

۷۰*۷۰

۶

۵

۳۷۱,۵۶۰

پروفیل صنعتی ۷۰*۷۰  ۵    ۶ متری

۴۰*۸۰

۶

۵

۳۷۱,۵۶۰

پروفیل صنعتی ۸۰*۴۰  ۵    ۶ متری

۶۰*۸۰

۶

۵

۳۷۱,۵۶۰

پروفیل صنعتی ۸۰*۶۰  ۵ ۶متری

۸۰*۸۰

۶

۵

۳۷۱,۵۶۰

پروفیل صنعتی ۸۰*۸۰ 

۹۰*۹۰

۶

۵

۳۷۱,۵۶۰

پروفیل صنعتی ۹۰*۹۰

۱۰۰*۱۰۰

۶

۵

۳۷۱,۵۶۰

پروفیل صنعتی ۱۰۰*۱۰۰

۵۰*۱۰۰

۶

۵

۳۷۱,۵۶۰

پروفیل صنعتی ۱۰۰*۵۰ 

۱۲۰*۱۲۰

۱۲

۵

۳۷۱,۵۶۰

پروفیل صنعتی ۱۲۰*۱۲۰ 

۱۴۰*۱۴۰

۱۲

۵

۳۷۱,۵۶۰

پروفیل صنعتی ۱۴۰*۱۴۰ 

۱۰۰*۱۵۰

۶

۵

۳۷۱,۵۶۰

پروفیل صنعتی ۱۵۰*۱۰۰ 

۱۵۰*۱۵۰

۱۲

۵

۳۷۱,۵۶۰

پروفیل صنعتی ۱۵۰*۱۵۰ 

 

قیمت میلگردهای تولیدی فولاد مهر سهند

به طور معمول، این شرکت میلگردهای تولیدی خود را برحسب کیلوگرم می‌فروشد. میلگردها معمولا به صورت شاخه‌های ۱۲ متری فروخته می‌شوند و وزن یک متر میلگرد برای تعیین وزن شاخه ۱۲ متری، اندازه‌گیری می‌شود. برای محاسبه وزن میلگردها در اندازه‌های مختلف، از روش‌های مختلفی مانند جدول لیستوفر، جدول وزن کارخانه و جدول استال استفاده می‌کنند.

عواملی مانند وزن محصول، کیفیت، هزینه حمل و نقل، نوسانات بازار، نوع و شکل ظاهری و نحوه تولید، همگی در تعیین قیمت میلگردها نقش دارند. تاثیر هر عامل بر قیمت نهایی، به طور مستقل ارزیابی می‌شود.

با وجود برتری فولاد مهر سهند در کیفیت تولیدی، این شرکت قیمت‌های بسیار مناسبی را ارائه می‌دهد.

میلگردهای این شرکت در انواع ساده و آجدار میانه تولید می‌شوند. میلگردهای ساده دارای سایز ۵.۵ الی ۲۵ هستند و در سه حالت کلاف، شاخه و شاخه ۶ متری موجود می‌باشند.

میلگردهای آجدار میانه با استاندارد روسیه A3 تولید می‌شوند. این میلگردها در سایزهای ۱۰ الی ۳۲ قابل خریداری هستند.

به طور کلی قیمت میلگردهای تولیدی فولاد مهر سهند بر حسب کیلوگرم، از ۲۳۰۰۰ ریال تا ۲۶۰۰۰ ریال متغیر است.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای میلگردها می‌توانید با کارشناسان آنها تماس بگیرید. برای خرید و تحویل این محصولات، می‌توانید به کارخانه یا بنگاه آنها در تهران مراجعه نمایید.

خرید پروفیل با بهترین قیمت - تصویر 2

چرا باید از فولاد مهر سهند خرید کنیم؟

دلایل قانع کننده‌ای وجود دارند که چرا افراد و مشاغل باید به فکر خرید میلگرد و پروفیل فولادی از شرکت فولاد مهر سهند باشند. این دلایل عبارتند از:

محصولات با کیفیت بالا

شرکت فولاد مهر سهند به دلیل تعهد خود به ارائه میلگردها و پروفیل‌های فولادی درجه یک، بادوام و مطمئن به مشتریان، مشهور است.

محصولات آنها تحت اقدامات کنترل کیفیت دقیق قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای صنعتی لازم را برآورده می‌کنند. با فولاد مهر سهند، مشتریان می‌توانند از دریافت محصولاتی با کیفیت استثنایی، مطمئن باشند.

قیمت‌های رقابتی

یکی از مزیت‌های کلیدی خرید از فولاد مهر سهند، قیمت رقابتی آنها است. این شرکت در تلاش است تا بهترین قیمت‌ها را در کشور ارائه دهد و اطمینان حاصل کند که مشتریان، کیفیت بسیار خوبی در قبال پول خود دریافت می‌کنند.

این عامل، فولاد مهر سهند را به انتخابی ارجح برای افراد و مشاغلی تبدیل می‌کند که به دنبال راه حل‌های مقرون به صرفه، بدون افت کیفیت هستند.

طیف گسترده محصولات

فولاد مهر سهند دارای طیف متنوعی از محصولات است که در اندازه‌ها و انواع مختلف عرضه می‌شوند.

اگر به میلگرد یا پروفیل‌های فولادی برای پروژه‌های ساختمانی، توسعه زیرساخت‌ها یا هر کاربرد دیگری نیاز داشته باشید، این شرکت انتخابی جامع برای رفع نیازهای شما است. این گستردگی محصولات به مشتریان اجازه می‌دهد تا محصول متناسب با نیازهای خود را بیابند.

با خرید از فولاد مهر سهند (مهراستیل)، می‌توانید محصولی باکیفیت و با قیمت مناسب‌تر از تولیدکنندگان دیگر دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت دقیق محصولات، می‌توانید به سایت آنها مراجعه نمایید.

 

منبع خبر: رکنـا