تقابل تیم ملی فوتبال ایران با اردن برای رسیدن به دومین فینال
تقابل تیم ملی فوتبال ایران با اردن برای رسیدن به دومین فینال

تیم ملی فوتبال کشورمان در تورنمنت چهارجانبه اردن فردا ( جمعه) به مصاف اردن خواهد رفت، تا در صورت پیروزی تیم ملی با امیر قلعه نویی دومین فینال را تجربه کند. قلعه نویی پیش از این جام کافا را برای فوتبال ایران به ارمغان آورد. ملی پوشان ما با تمام قوا فردا به میدان می […]

- تقابل تیم ملی فوتبال ایران با اردن برای رسیدن به دومین فینال

تیم ملی فوتبال کشورمان در تورنمنت چهارجانبه اردن فردا ( جمعه) به مصاف اردن خواهد رفت، تا در صورت پیروزی تیم ملی با امیر قلعه نویی دومین فینال را تجربه کند. قلعه نویی پیش از این جام کافا را برای فوتبال ایران به ارمغان آورد. ملی پوشان ما با تمام قوا فردا به میدان می روند هرچند برخی معتقدند میانگین سنی تیم ملی نسبتا بالاست ولی از نظر فنی این نفرات بهترین هستند و  هواداران فوتبال انتظار دارند که مقابل اردن پیروز شویم.

البته آمار بیانگر آن است که اردن حریفی چغر و سختکوش است که راحت تسلیم نخواهد شد. در مجموع ۱۳ مسابقه ای که با این تیم داشتیم ۶ برد، ۴ باخت و ۳ مساوی داشته ایم. با این حال ما تیم رده ۲۱ فیفا هستیم و اردن روی پله ۸۴ ایستاده ولی رده بندی فیفا به هیچ عنوان ملاک برتری نیست زیرا کشوری مثل قطر که میزبان جام جهانی بوده در رده بندی فیفا در جایگاه ۶۱قرار دارد. با این حال از نظر نیروی انسانی و استعداد یکی از برترین کشورهای قاره آسیا در فوتبال هستیم. خیلی ها امیدوارند با قلعه نویی در جام ملت ها موفق شویم مسابقاتی که کمتر از ۱۰۰ روز دیگر در قطر آغاز خواهد شد و به همین دلیل منتظریم تا نمایش مطلوبی از تیم ملی در این تورنمنت چهارجانبه ببینیم.

برنامه مسابقات به شرح زیر است: 

جمعه ۲۱ مهرماه

عراق – قطر / ساعت ۱۸

اردن – ایران / ساعت ۲۱

دوشنبه ۲۴ مهرماه

 رده بندی / ساعت  ۱۸

 فینال / ساعت ۲۱

باشگاه خبرنگاران